0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління витратами (ID:333636)

Тип роботи: контрольна
Сторінок: 4
Рік виконання: 2020
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Завдання 1. За звітними даними роботи підприємства була виявлена економія матеріалів за рахунок зниження норм витрат на 7,5 %. Собівартість товарної продукції по звіту 1020,8 т.грн., затрати по статті Сировина і матеріали 545,6 т. грн. Визначити вплив зазначеного фактора на показник собівартості продукції підприємства. Завдання 2 За даними таблиці 7.1 здійснити розрахунок зниження витрат на виготовлення продукції в результаті запровадження організаційно- технічних заходів. Таблиця 7.1 – Вихідні дані Показники До запровадження ОТЗ (баз.) Після запровадження ОТЗ (пл..) 1.Обсяг товарної продукції, т.грн. 774,4 801,24 2.Собівартість товарної продукції, т.грн. 611,6 ? 3.Норма витрат матеріалу, кг. 1,77056 1,6588 4.Ціна за 1 кг матеріалу, грн.. 56,35 56,85 5.Трудомісткість виробу, н/год. 8,9056 8,5712 6.Середньогодинна тарифна ставка, грн.. 8,8264 8,8264 7.Додаткова зарплата, % 8,8 9,24 8.Сума умовно-постійних витрат, грн.. 202,92 ---- 9.Кількість виробів, шт.. 1000 1000 Завдання 3 Розрахувати звітну собівартість продукції та скласти калькуляцію 1 -го виробу, використовуючи звітні дані підприємства: 1. Норма витрат сировини 0,0352 тн. 2. Ціна 1 тн сировини 844,8 грн.. 3. Трудомісткість одиниці продукції 1,8656 н/год 4. Середнього динна тарифна ставка 19,98 грн./год 5. Додаткова заробітна плата 9,68% 6. Відрахування на соціальні заходи 22 % 7. Сума умовно-постійних витрат 3960 грн. 8. Обсяг випуску продукції 7920 шт. Виконуємо розрахунки за статтями калькуляції Завдання 4 Підприємство за перше півріччя понесло слідуючи витрати: 1.Закуплено сировини і матеріалів (з ПДВ) на виробництво 12812,8 грн. 2.Перерахоані кошти за електроенергію і паливо (З ПДВ) 1918,4 грн. 3.Закуплено бланків звітності (з ПДВ) 200 грн. 4.Нараховано основної заробітної плати 3678,4 грн. 5.Нарахована додаткова заробітна плата, всього 1592,8 грн. в т.ч. а)надбавки та заохочення 360,8 грн. б)премія за виробничі результати 352 грн. в) премія за впровадження об’єктів нової техніки 880 грн. 6.Амортизація 3000 грн. 7.Відрахування на соціальні заходи (ЄСВ) ___________грн. 8.Придбання акцій іншого підприємства 600 грн. 9.Закуплено напівфабрикатів, що пішли на виробництво 1056 грн. 10.Перераховано банку за обслуговування 150 грн. 11.Витрати на службові відрядження 475,2 грн. Необхідно скласти кошторис витрат на виробництво. Розрахунки Складаємо кошторис витрат на виробництво: Виконуємо розрахунки за статтями кошторису (лекція або кошторисна таблиця). Премія за впровадження об’єктів нової техніки не враховується в кошторис. Відрахування на соціальні заходи (22%) беруться від зарплати. Потім всі статті додаємо і отримуємо кошторис.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову