0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Реалізація наскрізної змістової лінії "Екологічна безпека та сталий розвиток" у шкільному курсі географії "Україна у світі природа населення". (ID:444673)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Географія
Сторінок: 128
Рік виконання: 2020
Вартість: 5000
Купити цю роботу
Зміст
Три розділи.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
На високому рівні. ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТАЛИЙ РОЗВИТОК» ПРИ ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ГЕОГРАФІЇ «УКРАЇНА У СВІТІ: ПРИРОДА, НАСЕЛЕННЯ» 8 1.1. Поняття «екологічна безпека», «сталий розвиток» як складові категорії змісту екологічної компетентності учнів 8 1.2. Теоретико-методологічні основи реалізації наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» у шкільному курсі географії «Україна у світі: природа, населення» 22 1.3. Методика виконання ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ 1 45 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА РЕАЛІЗАЦІЇ НАСКРІЗНОЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЕКОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТАЛИЙ РОЗВИТОК» ПРИ ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ГЕОГРАФІЇ «УКРАЇНА У СВІТІ: ПРИРОДА, НАСЕЛЕННЯ» 47 2.1. Методика реалізації наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» при викладанні розділу «Географічна карта та робота з нею» 47 Одними з найважливіших проблем сучасності є екологічні проблеми, що виникли в результаті господарської діяльності людини. Їх загострення спричинило зростання ролі екологічної освіти та виховання в суспільстві. У Національній стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року екологізацію освіти визнано одним з головних стратегічних напрямів розвитку держави, проте й зазначено, що до основних проблем освіти входить її повільна екологізація. Документом, що регламентує цей процес, є Концепція екологічної освіти України, де зазначається, що одним із найголовніших важелів у розв’язанні нагальних екологічних проблем повинна стати «підготовка громадян з високим рівнем екологічних знань, екологічної свідомості і культури на основі нових критеріїв оцінки взаємовідносин людського суспільства й природи (не знищення, а гармонійне співіснування з нею) [40, с. 3]. З огляду на це пріоритетного значення набуває проблема екологічного виховання та формування основ екосвідомості та екограмотності у шкільний період. Процес навчання має бути спрямований на формування в учнів екологічної компетентності в контексті стратегії сталого розвитку. Наскрізної змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» у шкільному курсі географії «Україна у світі: природа, населення» є потужним засобом формування екологічного мислення та екологічної культури учнів, оскільки її зміст є екологічно спрямованим. Саме школа озброює особистість основами знань про навколишній світ, що є важливим компонентом