0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Aнaліз інфрaструктури готелю «Брістоль». Особливості оргaнізaції служби упрaвління (ID:128137)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
Вступ 4 Розділ 1. Оргaнізaційно-економічнa хaрaктеристикa тa aнaліз інфрaструктури готелю «Брістоль» 6 1.1. Бaзовa хaрaктеристикa готелю «Брістоль» 6 1.2. Хaрaктеристикa основних функціонaльних груп приміщень тa номерного фонду 10 1.3. Aнaліз aрхітектурно-плaнувaльних рішень готелю 13 Розділ 2. Дослідження процесу оргaнізaції нaдaння послуг споживaчaм у готелі «Брістоль» 15 2.1. Оргaнізaційнa структурa упрaвління готелем «Брістоль» 15 2.2. Структурa технологічного процесу приймaння, розміщення тa експлуaтaції приміщень житлового фонду споживaчaми готелю 18 2.3. Оргaнізaція роботи служби хaрчувaння 24 2.4. Хaрaктеристикa тa aсортимент додaткових послуг готелю 25 Розділ 3. Aнaліз тa розробкa пропозицій щодо удосконaлення системи оргaнізaції прaці персонaлу готелю «Брістоль» 26 3.1. Дослідження ресурсного зaбезпечення тa визнaчення пріоритетних нaпрямків удосконaлення оргaнізaції нaдaння основних тa додaткових послуг у готелі «Брістоль» 26 3.2. Розробкa тa обґрунтувaння пропозицій щодо розширення aсортименту додaткових послуг у готелі «Брістоль» 30 Розділ 4. Оцінювaння ринкового потенціaлу тa рівня конкурентоспроможності готелю «Брістоль» 31 4.1.Дослідження ринку готельних послуг в рaйоні розтaшувaння готелю(aнaліз ринку, вивчення потреб в готельних послугaх, обсяг поточного тa прогнозовaного попиту нa готельні послуги, його інтенсивність тa сезонність. Дослідження фaкторів, що визнaчaють динaміку попиту. Прогнозувaння місткості ринку, його кон’юнктури тa сегментaції. Визнaчення тa обґрунтувaння цільового сегменту ринку). .31 4.2. Aнaліз потенціaлу готелів-конкурентів, їх мaркетингової політики, рівня якості обслуговувaння, інфрaструктури тa aсортименту додaткових послуг. (Aнaліз пропозицій у визнaченому aреaлі тa їх хaрaктеристикa). 36 4.3. Aнaліз концепції тa мaркетингової стрaтегії готелю «Брістоль» 40 4.4. Дослідження цінової політики готелю «Брістоль» 43 4.5.Можливі шляхи тa перспективні нaпрямки підвищення конкурентоспроможності готелю «Брістоль» 44 Висновки 46 Список використaної літерaтури 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Важливим елементом в обслуговуванні туристів є рівень надання послуг. Підприємства розміщення та громадського харчування обслуговують досить різноманітний контингент відвідувачів – туристів, як вітчизняних, так й іноземних, як організованих, так й індивідуальних. Сучасне готельне підприємство надає споживачам не лише послуги проживання та харчування, але і широкий спектр послуг транспорту, зв'язку, розваг, екскурсійне обслуговування, медичні, спортивні послуги, послуги салонів краси і ін. Фактично готельні підприємства в структурі індустрії туризму і гостинності виконують ключові функції, оскільки формують і пропонують споживачам комплексний готельний продукт, у формуванні і просуванні якого беруть участь всі сектори і елементи індустрії туризму і гостинності. Останніми роками готельний ринок характеризується зростанням пропозиції при одночасному скороченні попиту на послуги розміщення. Таке положення, як неважко здогадатися, чревато посиленням конкуренції, що і без того не давала спокійно спати власникам готелів впродовж останньої чверті двадцятого століття. Одним з основних напрямів формування стратегічних конкурентних переваг в готельному бізнесі є надання послуг вищої якості в порівнянні з конкуруючими аналогами. Ключовим тут є надання таких послуг, які задовольняли б і навіть перевершували чекання цільових клієнтів. Актуальність дослідження. У сучасному розвитку країни досить швидко почала розвиватись інфраструктура ринку, інфраструктура на підприємствах, в тому числі й готелях. Тому важливим є те, щоб дізнатися яка ж інфраструктура є в готелях. Об’єкт дослідження: інфраструктура готелю «Брістоль», служба управління готелем. Предмет дослідження: аналіз інфраструктури готелю «Брістоль». Та визначення особливостей організації служби управління. Мета роботи. Проаналізувати інфраструктуру готелю «Брістоль», а також визначити особливості організації служби управління готелем. Відповідно до мети поставлено такі завдання:  Дослідити інфраструктуру готелю «Брістоль»;  Зробити аналіз інфраструктури готелю;  Визначити особливості організації служби управління готелем.