0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз споживних властивостей та асортименту молочнокислих товарів на матеріалах супермаркету «Сільпо» (ID:128138)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2016
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ВСТУП…………………………………… …………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СПОЖИВНИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ ТА АСОРТИМЕНТУ МОЛОЧНОКИСЛИХ ТОВАРІВ 5 1.1. Стан ринку молочнокислих товарів в Україні. Дієтичні властивості та харчова цінність молочнокислих товарів 5 1.2. Види молочнокислих товарів. Вплив технології виробництва на споживчі властивості молочнокислих товарів. 11 1.3. Класифікація та асортимент молочнокислих товарів. Основні торговельні марки…………………… …………….16 1.4. Вимоги до якості молочнокислих товарів, дефекти……… ……………..21 1.5. Пакування та маркування молочнокислих товарів. Умови та термін зберігання………………………………… …………………..24 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ АСОРТИМЕНТУ ТА СЕНСОРНИЙ АНАЛІЗ МОЛОЧНОКИСЛИХ ТОВАРІВ СУПЕРМАРКЕТІ «СІЛЬПО» 31 2.1. Аналіз асортименту молочнокислих товарів в супермаркеті «Сільпо» 31 2.2. Сенсорний аналіз зразків молочнокислих товарів(кефір) та балова оцінка якості 33 ВИСНОВКИ………… ……………………36 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………… …………37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП В даний час в економіці спостерігається тенденція, при якій такий показник як якість відіграє одну з ведучих ролей в управлінні виробництвом продукції і її наступним рухом. У розвитих країнах управління якістю на підприємстві приділяється особлива увага всіх підрозділів, що впливають на якість продукції, яка випускається. Розвиток ринкових відносин обумовлює вимоги до формування і раціонального управління асортиментом споживчих товарів у роздрібній торговій мережі та до якості товарів, реалізованих на споживчому ринку. В зв»язку з цим необхідно вдосконалювати системи контролю і застосовувати сучасні методи експертизи. Працівники торгівлі повинні не тільки знати асортимент товарів і підтримувати його на необхідному рівні, але і вміти проводити експертизу товарів при прийманні його на реалізацію і створювати умови для забезпечення належної якості товару при зберіганні. Проблема харчування вважається однією з найважливіших проблем, так як життя людини, її здоров’я та праця неможливі без повноцінного харчування. Вже давно вчені розробили теорію збалансованого харчування, згідно якої в раціоні людини повинні міститися не тільки необхідна кількість білків, жирів, вуглеводів, але і такі речовини, як незамінні амінокислоти, вітаміни, мінеральні солі, в визначених, вигідних для людини пропорціях. Молочним продуктам, враховуючи їх біологічну повноцінність, в організації правильного харчування відводиться першорядна роль. Це в певній мірі відноситься і до кисломолочних продуктів. Кисломолочну продукцію з давніх давен вважають корисною, а її лікувальні властивості ні в кого не викликають сумнівів. В країнах, де кисломолочні продукти — традиційна їжа (Болгарія, Грузія), зареєстровано найбільшу кількість довгожителів. Саме тому тема курсової роботи «Аналіз споживних властивостей та асортименту молочнокислих товарів на матеріалах супермаркету «Сільпо» є на даний час актуальною. Метою даної курсової роботи є оцінка якості, споживних властивостей та асортименту кисломолочних продуктів. Реалізація поставленої мети здійснювалась шляхом вирішення наступних завдань: • вивчення дієтичного значення кисломолочних продуктів; • дослідження якості кисломолочних продуктів на матеріалах супермаркету «Сільпо»; • підведення підсумків виконаної роботи. Об’єкт дослідження: молочнокислі товари. Предмет дослідження: Аналіз споживних властивостей та асортименту молочнокислих товарів на матеріалах супермаркету «Сільпо».