0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Корпоративна культура – основний інструмент вдосконалення менеджменту підприємства (ID:380264)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 22
Рік виконання: 2013
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1.Визначення та сутність корпоративної культури 2.Основні поняття корпоративної культури. 3.Корпоративна культура в індустрії гостинності як основний інструмент вдосконалення менеджменту Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Корпоративна культура в системі управління персоналом підприємства повинна розглядатися як стратегічний інструмент, що дозволяє орієнтувати усі його підрозділи та усіх працівників на загальні цілі, підвищувати ініціативу персоналу, забезпечувати відданість загальній справі, полегшувати спілкування. Перш ніж дати визначення корпоративної культури, доцільно почати з визначення культури взагалі. Культура (лат. сultura – обробка) – соціально прогресивна, творча діяльність людства у всіх сферах буття і свідомості; це цілісний комплекс, що містить у собі знання, вірування, мистецтво, вдачу, право, звичаї та інші здібності, характерні риси і звички, сформовані у людини як члена суспільства. [4] У теперішній час не існує єдиного підходу до трактування поняття «корпоративна культура». До того ж різні автори для її характеристики використовують такі терміни: «культура», «організаційна культура», «культура організації», «фірмова культура», «культура підприємництва». Аналіз існуючих трактувань цих понять дозволив зробити висновок про те, що їх сутність є тотожною. Отже, корпоративна культура – це сукупність основних цінностей, норм і правил діяльності, звичаїв і традицій, сформованих або розроблених визначеною групою, які приймаються працівниками підприємства і передаються всім наступним працівникам в якості правильного способу сприймання, мислення і ставлення до конкретних ситуацій і проблем.[3] Корпоративна культура виявляється у філософії та ідеології управління, ціннісних орієнтаціях, віруваннях, чеканнях, нормах поведінки. Корпоративна культура регламентує поведінку людини і дає можливість прогнозувати її реакцію в критичних ситуаціях. Виділяють три рівні корпоративної культури (рис. 1). Самий верхній, поверхневий рівень корпоративної культури складають видимі об’єкти, артефакти культури: манера вдягатися, правила поведінки, фізичні символи, організаційні церемонії, розташування офісів. Усе це можна побачити, почути або зрозуміти, спостерігаючи за поведінкою працівників підприємства. Другий рівень корпоративної культури складають виражені в словах і справах працівників підприємства загальні цінності та переконання, що свідомо поділяються і культивуються членами підприємства, які виявляються в їхніх розповідях, мові, використовуваних символах.