0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Обслуговування як поєднання функцій реалізації продукції та організації її споживання на прикладі (ресторану «Гармата» Citadel Inn м.Львів) (ID:405256)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 45
Рік виконання: 2018
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ЯК ПОЄДНАННЯ РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇЇ СПОЖИВАННЯ 1.1.Види, методи та форми обслуговування ……………………………………...….5 1.2.Теоретичні аспекти організації споживання та реалізації продукції…….……..6 1.3.Обслуговування як поєднання функцій реалізації продукції та організації її споживання ……………………………………………………………………………..9 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ЯК ПОЄДНАННЯ РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОДУКЦІЇ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ЇЇ СПОЖИВАННЯ НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «ГАРМАТА» CITADEL INN, ЛЬВІВ 2.1.Характеристика ресторану «Гармата» Citadel Inn …...…………………………13 2.2.Аналіз реалізації продукції та організації споживання у ресторані «Гармата» Citadel Inn ……………………………………………………………………………..15 2.3.Особливості реалізації продукції та організації споживання у ресторані «Гармата» Citadel Inn ………………………………………………………………...21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «ГАРМАТА» CITADEL INN, ЛЬВІВ 3.1.Пропозиції щодо реалізації продукції та організації споживання у ресторані «Гармата» Citadel Inn …………………………………………………..……………24 3.2.Шляхи покращення якості обслуговування споживання у ресторані «Гармата» Citadel Inn ……………………………….……………………….................................29 ВИСНОВКИ…………………………………………………………………………..33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ТА ЛІТЕРАТУРИ…………………...34 ДОДАТКИ…………………………………………………………………………….36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Залежно від функцій, виконуваних підприємствами ресторанного господарства, розрізняють три види обслуговування: 1) обслуговування зі споживанням продукції безпосередньо в підприємстві ресторанного господарства; 2) обслуговування з доставкою та реалізацією кулінарної продукції для споживання за місцем роботи, навчання, відпочинку, дозвілля, на транспорті; 3) обслуговування зі споживанням кулінарної продукції та напівфабрикатів удома. При здійсненні першого виду обслуговування продукцію реалізують у залах підприємств ресторанного господарства. У процесі здійснення другого виду обслуговування підприємства доставляють продукцію: робітникам - до робочих місць; службовцям - в офіс; школярам - у класи; студентам і учням навчальних закладів - у холи, буфети тощо; пасажирам залізничного транспорту - в купе, водного - в каюту, авіаційного - в салон літака; у місця масового відпочинку та дозвілля. Третій вид обслуговування обмежений реалізацією кулінарної продукції та напівфабрикатів для організації споживання її вдома. Якщо обслуговування здійснюється безпосередньо у підприємстві ресторанного господарства, то класифікаційною ознакою методу обслуговування є спосіб отримання їжі і доставки її до місця споживання. За цією ознакою розрізняють наступні методи: самообслуговування, обслуговування офіціантами і комбіновані методи. Для комбінованих методів характерне поєднання різних методів, наприклад, самообслуговування з обслуговуванням офіціантами, буфетниками-офіціантами, барменами (Методи обслуговування можна переглянути у Додатку А). Форми самообслуговування розрізняють за такими ознаками, як участь персоналу в обслуговуванні, способи розрахунку зі споживачами і відпускання готової продукції. За участю персоналу розрізняють повне та часткове самообслуговування, за способом розрахунку зі споживачами - з попереднім, наступним, безпосереднім