0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості організації обслуговування в готелях міжнародної мережі «Редіссон» (ID:503621)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 50
Рік виконання: 2021
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ І Теоретичні основи дослідження особливостей організації обслуговування в готельних мережах 6 1.1 Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності світовий досвід. 6 1.2 Інноваційний підхід до розвитку готельних мереж 13 РОЗДІЛ ІІ Організація діяльність готелю «Radisson Blu Hotel Kyiv» 22 2.1 Загальна характеристика та основні напрями діяльності готелю мережі «Radisson Blu Hotel Kyiv» 22 2.2 Характеристика служб готелю «Radisson Blu Hotel Kyiv» 26 2.3 Аналіз виробничої програми готелю «Radisson Blu Hotel Kyiv». 28 2.4 Характеристика особливостей організації обслуговування в готелі «RADISSON BLU HOTEL KYIV» 33 РОЗДІЛ ІІІ Пропозиції щодо удосконалення організації процесу обслуговуванняв готелі міжнародної мережі «Редіссон» 35 3.1 Сучасний стан та перспективи розвитку готельних мереж у світі та україні 35 3.2 Пропозиції щодо удосконалення процесу обслуговування в готелі «RADISSON BLU HOTEL KYIV» 44 ВИСНОВОК 49 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 50
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Готельний бізнес, як один з виді в економічної діяльності , прямо а бо побічно створює робочі місця і є важливим засобом поповнення скарбниці іноземною валютою. Міжнародні готельні мережі є важливими гравцями на ринку надання готельних послуг і в індустрії гостинності за га лом, отож їх дослідженню приділяється увага низки науковці. Результати. За результатами аналізу діяльності світових готельних мереж визначено стратегі ї їх розвитку в Україні . Зокрема , охарактеризовано особливості планування діяльності світових готельних мереж, здійснено візуалізацію загальної кількості найпопулярніших готельних мереж та їх розповсюдження на території України. Окрім того, представлено сучасні тенденції функціонування національних готельних корпорацій, а також визначено тенденції подальшого розвитку готельних брендів. Новизна даного дослідження представлена у визначенні де термінант поширення найпопулярніших готельних мереж світу на те риторі ї України. Аналіз готельних мереж вказує на суттєве переважання національних (частка світових готельних мереж на ринку гостинності України становить лише близько 2%),пояснюється системою політико-економічних та безпекових детермінант, серед яких: низький рівень економічного розвитку (рівень ВВП на душу населення є практично найнижчим у Європі ); низька платоспроможність населення та низька частка витрат на туристичні послуги у споживчому кошику пересічного українця; не стабільність нормативно - правового забезпечення діяльності вітчизняних господарюючих суб’єкті в та податкової системи України; не прогнозованість з урегулюванням збройного конфлікту на сході України тощо. За результатами а налізу діяльності готельних мереж виділено деякі головні тенденції їх розвитку, які здебільшого націлені на активний розвиток і використання інформаційних технологій та програм, поліпшення якості обслуговування, підвищення іміджу, репутації, привабливості та унікальності кожного готельного бренду.