0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Кейтеринг як форма сервісного обслуговування в закладах готельно-ресторанного госоподарства» (ID:559715)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 56
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ КЕЙТЕРІНГОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ В СФЕРІ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ 1.1. Сутність поняття, види та форми організації кейтерінгового обслуговування 1.2. Класифікація кейтерингового обслуговування та характеристика номенклатури послуг 1.3. Стандарти якості в сфері кейтерінгового обслуговування РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КЕЙТЕРИНГУ В РЕСТОРАНІ 2.1. Аналіз організаційно-економічної діяльності ресторану 2.2. Організація кейтерінгового обслуговування ресторану РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ ШЛЯХІВ ПОДОЛАННЯ НЕДОЛІКІВ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАДАННЯ СПОЖИВАЧАМ ПОСЛУГ КЕЙТЕРИНГУ РЕСТОРАНОМ 3.1. Інноваційний потенціал розвитку кейтерінгового обслуговування в ресторані 3.2. Удосконалення виробничо-технологічного процесу кейтерінгового обслуговування в ресторані ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.2 Удосконалення виробничо-технологічного процесу кейтерінгового обслуговування в ресторані У підрозділі 2.2 детально проаналізовано процес організації кейтерінгу рестораном , при цьому виявляючи вади, недоліки, яким слід приділити належну увагу і по можливості вдатися до їх усунення. Кейтерінгове обслуговування даного ресторану функціонує протягом 5 років, і, як наслідок, за відносно тривалий період часу виникла велика кількість проблем, пов’язаних з організацією кейтерінгу. Їх вдосконалення є необхідним пунктом для подальшого розвитку послуги кейтерінгового обслуговування рестораном . В першу чергу, слід розглянути процес відбору персоналу на кейтерінгове обслуговування. Як вже зазначалося, обслуговування здійснюється в середньому одним офіціантом на 40 осіб, що є недостатнім. Якість проведення заходу знижується в кілька разів у зв’язку з обсягом роботи, які виконують офіціанти під час кейтерінгового обслуговування протягом 15-16 годин. Проблема полягає саме в в пошуку персоналу для безпосереднього проведення заходу (адміністратор, офіціанти, кухарі). При невеликих корпоративних заходах досить залучити працівників ресторану, які не працюють в цей день (безумовно, з більш високою оплатою). Але в будь-якому випадку виникають ситуації, коли керівництво змушене вдатися до пошуку додаткового персоналу. Це можуть бути кваліфіковані працівники інших підприємств громадського харчування, які в минулому працювали в ресторані «Студія кейтерінгу Chef», що є найбільш сприятливим варіантом. Однак при великих корпоративних заходах керівництво змушене шукати персонал, який працював або працює в громадському харчуванні, проте не пов’язаний з особливостями кухні ресторану «Студія кейтерінгу Chef». Як наслідок, якість обслуговування, відсутність знань персоналом особливостей проведення певного кейтерінгового обслуговування позначаються на загальному враженні гостей, що, може призвести до негативних наслідків в майбутньому. Для поліпшення якості кейтерінгового обслуговування в закордонній практиці вжито такі заходи: перед тим, як безпосередньо брати участь в обслуговуванні заходів, кожен працівник проходить нетривалі курси (незалежно, є він працівником ресторану чи ні), які надають йому всю необхідну інформацію і специфіку кейтерінгового обслуговування рестораном. За аналогією слід чинити і ресторану «Студія кейтерінгу Chef». Більш того, найкращим варіантом для проведення даних курсів буде участь в них працівників, які безпосередньо брали участь в кейтерінговому обслуговуванні заходів. Звертаючи увагу на організаційну структуру ресторану «Студія кейтерінгу Chef», можна помітити, що відсутній працівник і в адміністративному апараті, і в оперативному, який займається саме розвитком кейтерінгового обслуговування. На даний момент ці функції належать директорові, що є практично неможливим для приділення належної уваги як розвитку ресторану, так і розвитку кейтерінгу. У недавньому минулому була присутня така посада в організаційній структурі, однак, за словами засновника, наявність подібної посади є зайвими витратами для ресторану. Слід зазначити, що в той нетривалий період часу розгорнулася дійсно продуктивна кампанія щодо поліпшення кейтерінгового обслуговування, вдосконалення організації самого процесу, проте це вимагало додаткових витрат. Наприкінці даного розділу слід зазначити, що для ефективного функціонування будь-якого підприємства індустрії гостинності, зокрема громадського харчування, необхідний постійний пошук шляхів вдосконалення організації роботи, незважаючи на те, що це може зажадати різного роду витрат: як фінансових, так і трудових та тимчасових.