0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Індустрія міжнародного туризму. Ресторанні послуги в індустрії туризму (ID:593695)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 35
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. Індустрія міжнародного туризму: сучасний стан та складові 1.1. Туризм і його розвиток в сучасних умовах………………………………5 1.2. Туристична індустрія і її складові………………………………………...9 1.3. Підприємства готельного господарства, як важлива складова індустрії туризму РОЗДІЛ 2. Місце готельно-ресторанних послуг в індустрії туризму………..13 2.1. Поняття послуги та її відмінність від товару…………………………...15 2.2. Огляд асортименту послуг, що надаються сучасними готельними підприємствами………………………………………………………………….17 2.3. Проблеми та перспективи розвитку готельних послуг в Україні……..23 РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення якості надання готельних послуг 3.1. Управління якістю обслуговування……………………………………...25 3.2. Підвищення рівня внутрішньої безпеки на підприємстві……………...28 ВИСНОВОК………………………………………………………………..…….32 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...35
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. Індустрія міжнародного туризму: сучасний стан та складові 1.1. Туризм і його розвиток в сучасних умовах………………………………5 1.2. Туристична індустрія і її складові………………………………………...9 1.3. Підприємства готельного господарства, як важлива складова індустрії туризму РОЗДІЛ 2. Місце готельно-ресторанних послуг в індустрії туризму………..13 2.1. Поняття послуги та її відмінність від товару…………………………...15 2.2. Огляд асортименту послуг, що надаються сучасними готельними підприємствами………………………………………………………………….17 2.3. Проблеми та перспективи розвитку готельних послуг в Україні……..23 РОЗДІЛ 3. Шляхи підвищення якості надання готельних послуг 3.1. Управління якістю обслуговування……………………………………...25 3.2. Підвищення рівня внутрішньої безпеки на підприємстві……………...28 ВИСНОВОК………………………………………………………………..…….32 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………...35 ВСТУП В даний час індустрія туризму є однією з найбільших форм міжнародної торгівлі, яка розвивається досить динамічно. За останні 20 років середньорічний темп зростання кількості іноземних туристів у світі становив 5,1 відсотка, а валютних надходжень - 14 відсотків. За даними Всесвітньої туристичної організації, у 2003 р. у світі було зареєстровано 776 млн туристів, а доходи від міжнародного туризму досягли 572 млрд доларів (без урахування доходів від міжнародних перевезень). Загалом з 1950 по 2000 рік валютні надходження від туризму зросли в 149 разів. На думку експертів, стрімкий розвиток міжнародного туризму продовжиться. За їхніми розрахунками, до 2010 року ця галузь стане основною експортною галуззю світу. При збереженні таких темпів зростання до 2010 року очікується, що кількість міжнародних поїздок досягне 937 мільйонів. Тим часом готельна індустрія отримує все більше доходів, а будівництво готелів ведеться переважно для комерційних цілей. Це рішення підкріплено розвитком туризму. Готельний бізнес і туристичний бізнес нерозривно пов'язані. Розвиток індустрії туризму призвів до безпрецедентного зростання готельного господарства. У результаті багато країн почали вкладати значні кошти в розвиток цієї галузі економіки. Таким чином, з точки зору бізнесу готель — це комерційне виробництво, яке пропонує на ринок товар у вигляді послуги (комплексу обслуговування). Сотні тисяч працівників готелів служать туристичній армії. У багатьох країнах готельна індустрія стає однією з найважливіших сфер зайнятості. Так само, як розвиток туризму призвів до розширення готельного бізнесу, сьогодні використання готелів і туристичних комплексів, у свою чергу, сприяє розвитку іноземного туризму, а також розширенню міжлюдських контактів, культурних зв'язків і зближення. Актуальність теми. Нині готельна індустрія стала основою промисловості в усьому світі і є галуззю економіки, що забезпечує значні валютні надходження за рахунок розвитку іноземного туризму. Готельні та ресторанні послуги відіграють важливу роль в індустрії туризму і безпосередньо впливають на загальну якість туристичних послуг. Досить зрозуміти актуальність ролі готельно-ресторанних послуг у сучасній туристичній індустрії, визначити їх сучасні тенденції та прогнози на майбутнє, проаналізувати минулі помилки та спланувати нові стратегії управління та розширити асортимент готелів. Основною метою даної роботи є вивчення спектру сучасних готельно-ресторанних послуг та їх участі у формуванні сучасного туристичного продукту, тенденцій розвитку сучасного готельного бізнесу в усьому світі. Для досягнення цієї мети автор ставить перед роботою конкретні завдання: 1) Знайомство з історією готельних баз у світі; 2) Дати огляд сучасного готельного бізнесу; 3) Визначити основні тенденції розвитку готельного господарства в різних сферах: будівництво, технології, сервіс; 4) Вивчення прогнозів і перспектив майбутнього готельного бізнесу, а також їх авторська оцінка. РОЗДІЛ 1. Індустрія міжнародного туризму: сучасний стан та складові 1.1. Туризм і його розвиток в сучасних умовах В даний час індустрія туризму є однією з найбільших форм міжнародної торгівлі послугами, що динамічно розвивається. За останні 20 років середньорічний темп зростання кількості іноземних туристів у світі становив 5,1 відсотка, а валютних надходжень - 14 відсотків. За даними Всесвітньої туристичної організації, у 1995 р. у світі було зареєстровано 576 млн туристів, а доходи від міжнародного туризму досягли 372 млрд доларів (без урахування доходів від міжнародних перевезень). Загалом з 1950 по 1995 рік валютні надходження від туризму зросли в 144 рази. На думку експертів, стрімкий розвиток міжнародного туризму продовжиться. Зберігаючи такі темпи зростання, очікується, що кількість міжнародних поїздок у 2010 році досягне близько 937 мільйонів осіб. На думку різних аналітиків, розвиток міжнародного туризму базується на таких факторах: · Економічне зростання та соціальний прогрес призвели до збільшення ділових та навчальних подорожей; · Удосконалення всіх видів транспорту та здешевлення транспортних послуг; · Збільшення чисельності працівників у розвинених країнах та підвищення їх матеріального та культурного рівня; · Інтенсифікація роботи та тривалі відпустки працівників; · Розвиток міждержавних відносин і культурного обміну між країнами призвів до розширення міжособистісних відносин; · Розвиток сфери послуг дав поштовх розвитку транспортної сфери та технологічного прогресу в галузі телекомунікацій; · Зняття обмежень на експорт іноземної валюти в багатьох країнах та спрощення процесу перетину кордону; Значення туризму у світі постійно зростає, і це пов'язано зі зростанням впливу туризму на економіку окремих країн. Міжнародний туризм виконує ряд важливих функцій в економіці країни: 1. Міжнародний туризм є джерелом валютних надходжень і зайнятості країни; 2. Міжнародний туризм розширює свій внесок у платіжний баланс і ВВП; 3. Міжнародний туризм сприяє диверсифікації економіки, створює галузі, які обслуговують туристичний сектор; 4. Зі збільшенням зайнятості в туризмі збільшуються доходи населення і підвищується рівень добробуту нації. Розвиток міжнародного туризму веде до розвитку економічної інфраструктури країни. Таким чином, міжнародний туризм слід враховувати у зв’язку з економічними зв’язками окремих країн. Міжнародний туризм є однією з трьох найбільших галузей у світі після нафтової та автомобільної промисловості, на які припадає відповідно 15% і 9,6% експорту. Зростає значення туризму як джерела валютних надходжень, працевлаштування, розширення міжособистісних стосунків. Міжнародний туризм у світі є нерівноцінним, що пов’язано насамперед з різним рівнем соціально-економічного розвитку окремих країн і регіонів. Найбільший розвиток міжнародний туризм має місце у західноєвропейських країнах. На частку цього регіону доводиться понад 70% світового туристичного ринку і біля 60% валютних надходжень. Приблизно 20% приходиться на Америку, менше 10% - на Азію, Африку й Австралію разом узяті. Всесвітня організація з туризму у своїй класифікації виділяє країни, що є переважно постачальниками туристів (США, Бельгія, Данія, Німеччина, Голландія, Нова Зеландія, Швеція, Канада, Великобританія) і країни що приймають туристів (Австралія, Греція, Кіпр, Італія, Іспанія, Мексика, Туреччина, Португалія, Франція, Швейцарія, Болгарія, Україна, Єгипет, Кавказький регіон). Подібний бурхливий розвиток міжнародних туристичних зв'язків спричинило створення численних міжнародних організацій, що сприяють поліпшенню роботи цієї сфери світової торгівлі. У їх число входять: спеціалізовані інститути системи ООН, організації, де питання розвитку міжнародного туризму обговорюються епізодично і не є головними в сфері діяльності; неурядові спеціалізовані, міжнародні, комерційні, національні і регіональні організації з туризмі. Відповідно до Статуту Всесвітньої Організації з Туризму (ВОТ), цілями її діяльності є заохочення туризму як засобу економічного розвитку і міжнародного взаєморозуміння для забезпечення миру, добробуту, поваги і дотримання прав людини незалежно від раси, статі, мови і релігії, а також дотримання інтересів країн, що розвиваються, в області туризму