0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт Про виконання програми технологічної практики на робочому місці «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах, у ВАТ « Тернопіль-готель» (ID:309920)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 38
Рік виконання: 2011
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………………………………………………………………………………..3 Розділ І: Загальне ознайомлення з базою практики……………....................4 1.1.Організація господарської діяльності в готельному комплексі і характеристика його структурних підрозділів…………………………………..4 Розділ ІІ: Організація туристсько-екскурсійного обслуговування………………………………………………………………….13 2.1.Готель, як суб’єкт ліцензування на здійснення туристської діяльності…..13 2.2.Порядок заключення угод на надання комплексу туристських послуг…..15 2.3.Планування і організація транспортного обслуговування………………...17 2.4.Правовий статус іноземних туристів………………………………………..18 Розділ ІІІ: Організація роботи в службі прийому та обслуговування………………………………………………………………….21 3.1. Структура СПО………………………………………………………………21 3.2. Технологія бронювання місць і номерів готелю…………………………..23 3.3. Прийом та розміщення гостей………………………………………………26 3.4. Організація надання додаткових послуг…………………………………...28 3.5. Організація розрахунку в готелі……………………………………………29 3.6.Організація виїзду……………………………………………………………31 Розділ ІV: Оформлення звіту з практики……………………………………33 Розділ V: Ділова гра…………………………………………………………….34 Розділ VІ: Залік………………………………………………………………….35 Висновки…………………………………………………………………………36 Список використаної літератури……………………………………………..37 Додатки…………………………………………………………………………..38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Навчальна практика проводиться в 4-му семестрі згідно з навчальним планом зі спеціальності 5.050403 «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах». Тривалість навчальної практики 8 тижнів (з 19.05.2011 р. по 4.07.2011 р.). Базою навчальної практики визначено ВАТ «Тернопіль-готель», який відповідає вимогам програм. Навчальна практика є продовженням навчального процесу, її завдання – закріплення, поглиблення знань, одержаних нами в процесі вивчення таких професійних дисциплін як: «Основи етикету», «Технологія обслуговування в готелях і туристичних комплексах», «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах», «Основи трудового права». Під час проходження навчальної практики ми повинні ознайомитися з матеріально-технічною базою готелю, його структурою управління, правилами користування і внутрішнього розпорядку в готелі. Висновки Готель «Тернопіль» знаходиться в діловому та культурному кварталі центра міста, де розміщені адміністративні будівлі, перлина міста – тернопільський став та замок ХІХ ст. Це заохочує туристів відвідати культурні квартал міста і не тільки в центрі. Пройшовши навчальну практику у готелі «Тернопіль», ми ознайомилися із різноманітними аспектами діяльності готелю, особливостями організації готельної справи, а саме: роботою служби прийому і розміщення та службою номерного фонду, технологією бронювання номерів, реєстрацією клієнтів, процесу оплати вартості готельних послуг, ліцензуванням на здійснення туристичної діяльності, правовий статус іноземців, прийому та розміщення гостей, організацією надання додаткових послуг та рахунку в готелі, випискою із номера готелю. В кінцевому результаті ми дійшли до таких висновків. По-перше, необхідно знати всі технологічні процеси обслуговування, прийому і розміщення гостей, організації туристсько-екскурсійного обслуговування; По-друге, знати правила етикету, іноземні мови. Бути відданим роботі, привітними із клієнтами. По-третє, дотримуватись усіх вимог, правил, інструкцій для того, щоб відповідати вимогам сертифікації та ліцензування готельної діяльності. Отже, робота адміністратора є визначальною в процесі організації обслуговування клієнтів готелів.