0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗВІТ про виконання програми переддипломної практики на робочому місці у ВАТ «Тернопіль-готель» (ID:309934)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 40
Рік виконання: 2013
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Стор. Вступ………………………………………………………………………….... 3 1. Загальне ознайомлення з базою практики………………………………. 4 2. Загальна характеристика готельного підприємства…………………….. 6 3. Управління матеріальними ресурсами підприємств……………............. 10 4. Управління витратами і собівартістю послуг…………………………… 12 5. Доходи і рентабельність підприємств готельного комплексу. Облік доходів від реалізації послуг……………………………………………... 14 6. Менеджмент готельного комплексу. Управління трудовими ресурсами підприємства, ефективність їх використання………………. 17 7. Організація роботи в службі прийому та обслуговування……………... 21 8. Організація надання інформаційно-рекламних послуг. Маркетингова діяльність в готельному комплексі………………………………………. 24 9. Організація обслуговування харчуванням відповідно до класу обслуговування…………………………………………………………… 27 10. Організація медичного обслуговування………………………………… 29 11. Організація екскурсійних, культурно-видовищних і спортивно-оздоровчих заходів………………………………………………………... 31 12. Складання звіту…………………………………………………………… 34 13. Залік………………………………………………………………………… 35 Висновки………………………………………………………………………. 36 Список використаних джерел………………………………………………… 38 Додатки………………………………………………………………………… 40
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Переддипломна практика проводиться в 3-му семестрі згідно з навчальним планом зі спеціальності 5.050403 «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах». Тривалість навчальної практики 5 тижнів (з 29.12.2012 р. по 31.01.2013 р.). Базою переддипломної практики визначено ВАТ «Тернопіль-готель», який відповідає вимогам програм. Переддипломна практика є практично закінченням навчального процесу, її завдання – закріплення, поглиблення знань, одержаних нами в процесі вивчення таких професійних дисциплін як: «Основи етикету», «Технологія обслуговування в готелях і туристичних комплексах», «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах», «Основи трудового права», «Основи менеджменту», «Основи маркетингу», «Фінанси підприємства», «Ціноутворення», «Бухгалтерський облік». Під час проходження переддипломної практики ми повинні ознайомитися з матеріально-технічною базою готелю, його структурою управління, правилами користування і внутрішнього розпорядку в готелі, управління витратами і собівартістю послуг, доходи і рентабельність підприємств готельного комплексу, маркетингова діяльність в готельному комплексі, організація обслуговування харчуванням відповідно до класу обслуговування, організація медичного обслуговування, організація екскурсійних, культурно-видовищних і спортивно-оздоровчих заходів. Висновки Управлінська праця – це вид суспільної праці, основним завданням якого є забезпечення цілеспрямованої, скоординованої діяльності як окремих учасників спільного трудового процесу, так і трудових колективів в цілому. В процесі управлінської роботи відбуваються збір, обробка, передання інформації. Зв'язки в процесі управління між різними управлінськими працівниками, між керівником і виробничим персоналом здійснюються також за допомогою інформації. Тому управлінська робота має інформаційну природу. Досягнення цілей управління здійснюється шляхом підготовки і реалізації керуючих впливів на людей, що активізують їхню роботу в організації. Це і є специфічний продукт управлінської праці. Основною формою такого впливу є управлінське рішення. В процесі управління управлінські працівники вирішують різноманітні проблеми організаційного, економічного, технічного, соціально-психологічного, правового характеру. Їхнє різноманіття також є важливою особливістю управлінської праці. Засобами управлінської праці є організаційна й обчислювальна техніка, а рівень і повнота її використання багато в чому визначають культуру й ефективність управління. Готель «Тернопіль» знаходиться в діловому та культурному кварталі центра міста, де розміщені адміністративні будівлі, перлина міста – тернопільський став та замок ХІХ ст. Це заохочує туристів відвідати культурні квартал міста і не тільки в центрі. Пройшовши переддипломну практику у готелі «Тернопіль», ми ознайомилися із різноманітними аспектами діяльності готелю, особливостями організації готельної справи, а саме: роботою служби прийому і розміщення та службою номерного фонду, технологією бронювання номерів, реєстрацією клієнтів, процесу оплати вартості готельних послуг, прийому та розміщення гостей, організацією надання додаткових послуг та рахунку в готелі, випискою із номера готелю, управління витратами і собівартістю послуг, доходи і рентабельність підприємств готельного комплексу, маркетингова діяльність в готельному комплексі, організація обслуговування харчуванням відповідно до класу обслуговування, організація медичного обслуговування, організація екскурсійних, культурно-видовищних і спортивно-оздоровчих заходів. В кінцевому результаті ми дійшли до таких висновків. По-перше, необхідно знати всі технологічні процеси обслуговування, прийому і розміщення гостей, організації туристсько-екскурсійного обслуговування; По-друге, знати правила етикету, іноземні мови. Бути відданим роботі, привітними із клієнтами. По-третє, дотримуватись усіх вимог, правил, інструкцій для того, щоб відповідати вимогам сертифікації та ліцензування готельної діяльності. Отже, робота адміністратора є визначальною в процесі організації обслуговування клієнтів готелів.