0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Звіт про виконання програми технологічної практики (ID:309937)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Звіти з практики
Сторінок: 28
Рік виконання: 2014
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ …………………………………………………………………….…....3 1. Загальне ознайомлення з базою практики……………………………....4 2. Загальна характеристика туристичного підприємства……………...….5 3. Менеджмент туристичної фірми «Vip Travel»……………………….....6 4. Персонал підприємства та управління ним. Управління трудовими ресурсами підприємства, ефективність їх використання…………...........12 5. Доходи і рентабельність туристичних підприємств. Облік доходів від реалізації послуг………………………………………………………...13 6. Організація надання інформаційно – рекламних послуг. Маркетингова діяльність в туристичній фірмі………………………………………………………………………....16 7. Організація екскурсійних, культурно – видовищних і спортивно – оздоровчих та інших анімаційних заходів……………………………………………………………………….18 Висновки ……………………………………………………………………20 Список використаної літератури…………………………………………..22 Додатки……………………………………………………………………...23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Вступ Навчальна практика проводиться в 4-му семестрі згідно з навчальним планом зі спеціальності 5.050403 «Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах». Тривалість навчальної практики 2 тижня (з 23.05.2014 р. по 05.06.2014 р.). Базою навчальної практики визначено туристичну фірму «Vip Travel» яка відповідає вимогам програм. Навчальна практика є продовженням навчального процесу, її завдання – закріплення, поглиблення знань, одержаних нами в процесі вивчення таких професійних дисциплін як: «Основи етикету», «Туристична діяльність», «Основи менеджменту», «Основи трудового права», «Бухгалтерський облік». Під час проходження навчальної практики ми повинні ознайомитися з структурою управління туристичної фірми, правилами користування і внутрішнього розпорядку туристичної фірми «Vip Travel». Висновок Перед початком практики я ознайомилась з програмою і завданнями практики, зокрема: режимом роботи туристичної фірми «Vip Travel». та керівниками практики від виробництва. Подальше ознайомлення продовжилось вивченням правил ведення щоденника, критеріїв оцінки практики, контролю за наявністю у студентів санітарної книжки, де відображена медична готовність до роботи, а також проведенням інструктажу з безпеки праці та протипожежної роботи. Юридичний статус туристичного підприємства «Vip Travel». Підприємство є юридичною особою від дня його реєстрації. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та свого статуту. Джерелом формування майна підприємства є: • Грошові і матеріальні внески власників підприємства. • Доходи одержані від господарської діяльності. • Кредити банків та інших кредиторів. • Капітальні вкладення та дотації з бюджетів. • Безоплатні та благодійні внески. Коли виникають проблеми або ситуації, для яких програмоване рішення непридатне або невідоме, то керівник або особи, від яких залежить ухвалення рішення повинні звернутися до непрограмованого. Характеристики непрограмованих рішень передбачають слабку структуру, що зумовлена браком інформації, незатверджену структуру та відсутність цілей або завдань. Ці рішення приймаються у ситуаціях, які внутрішньо не структуровані, відносно нові або зустрічаються вперше. Такі ситуації залежать від невизначених обставин, від неконтрольованих сил, від впливу непередбачених чинників. У найбільш загальному вигляді доход від туристичної діяльності може бути представлений як сума валової виручки від реалізації послуг без ПДВ, доходів від участі в діяльності інших організацій, інших операційних і позареалізаційних доходів. Серед найважливіших джерел доходу слід зазначити реалізацію індивідуальних і групових турів, продаж авіаквитків і квитків на інші види транспорту, надання послуг гідів, перекладачів, по оренді автомашин, обміну грошей, оформленню віз, організації чартерних перевезень, продажу вхідних квитків на культурні і спортивні заходи, сувенірів і т. п. При розрахунках показників рентабельності також виходять з різними величинами, складаючих прибуток, - балансовий прибуток, прибуток від реалізації, чистий прибуток. У туристичній фірмі «Vip Travel» проводиться організація рекламних кампаній. Рекламна діяльність рекламодавця як сукупність рекламних кампаній. Рекламна кампанія – комплекс рекламних заходів, розроблений відповідно до програми маркетингу і спрямований на споживачів товару, які представляють відповідні сегменти ринку, з метою викликати їхню реакцію, що сприяє вирішенню фірмою-виробником своїх стратегічних чи тактичних завдань. Чинники конкретизації заходів у рекламній кампанії: маркетингова стратегія та інфраструктура, людські й технічні ресурси, рівень налагодженості комунікацій і постачання інформацією, характер екології рекламно-інформаційної і маркетингової діяльності.