0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Просування та технології PR у реалізації безалкогольних газованих напоїв (ID:220755)

Тип роботи: бакалаврська
Сторінок: 45
Рік виконання: 2015
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
зміст Вступ 1. PR на ринку безалкогольних газованих напоїв 1.1 Ринок безалкогольних газованих напоїв в Україні 1.2 PR-діяльність комерційних підприємств в сфері виробництва і продажу безалкогольних газованих напоїв 2. Пропозиції щодо просування торгової марки «Оболонь» 2.1 Характеристика торгової марки «Оболонь» 2.2 Аналіз ставлення цільової аудиторії до торгової марки «Оболонь» 2.3 Розробка практичних рекомендації по PR - просування ТМ «Оболонь» Висновок Список використаних джерел додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Мета бакалаврської роботи - вивчення PR-діяльності підприємств сфери виробництва і продажу безалкогольних газованих напоїв і розробка практичних рекомендацій по просуванню торгової марки «Оболонь». Виходячи з мети дослідження слід ряд завдань: • висвітлити стан російського ринку безалкогольних газованих напоїв; • вивчити основні інструменти, використовувані в PR-діяльності на комерційних підприємствах по виробництву безалкогольних газованих напоїв; • представити характеристику торгівельної марки «Оболонь»; • виявити споживчі переваги і рівень обізнаності про торгову марку «Оболонь»; • розробити практичні рекомендації та пропозиції щодо PR-просування торгової марки «Оболонь». Теоретичною і методологічною основою бакалаврської роботи є праці вітчизняних і зарубіжних фахівців в області PR, менеджменту і маркетингу.