0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні чоловічі журнали на українському медіаринку. Специфіка функціонування медійного бренда (ID:234809)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 38
Рік виконання: 2018
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………………….3 РОЗДІЛ 1. БРЕНДИ ЧОЛОВІЧИХ ЖУРНАЛІВ В СТРУКТУРІ УКРАЇНСЬКОГО МЕДІЙНОГО РИНКУ........................................................5 1.1. Поняття «медійний бренд»: проблеми дефініції ………...………………5 1.2. Особливості сучасного українського медіаринку…………………..…...11 РОЗДІЛ 2. СПЕЦИФІКА ІСНУВАННЯ СУЧАСНИХ ЧОЛОВІЧИХ ЖУРНАЛІВ НА УКРАЇНСЬКОМУ МЕДІЙНОМУ РИНКУ….………….17 2.1. Чоловіча періодика в українському медійному просторі…......................17 2.2. Використання SMM в процесі популяризації чоловічих журналів…..…23 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………..29 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………….….31 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, медійний бренд має декілька визначень, але головне ототожнюється з поняттям «бренд»- загальною сумою усіх вражень, які отримують покупці чи споживачі певного товару чи продукту і в результаті візуалізованих даних формують певну негативну/позитивну думку про компанію, особу, продукцію. Завдяки медіабрендінгу компанія має вдалу можливість впливати на емоції і психіку споживача і таким чином визначаючи цінність продукту і забезпечуючи ріст популярності а отже прибутку, тому на сучасному етапі просування бренду без медіа апріорі неможлива. Сучасний український медіа ринок почав формуватися зовсім недавно, і до цих часів був скоріше заангажованою системою, яка керувалася монопольними організаціями. Але з розширенням конкуренції, переходом на онлайн сервіси, медіа ринок почав диференціюватися. Головна особливість українського медійного простору є його глобалізація та абсорбція тих цінностей, які присущі медіа ринкам Заходу, проникнення медіа холдингів, коли продукт медіа може використовуватися незліченну кількість разів і все одно бути затребуваним. Щодо медіа холдингів, то вони є всепоглинаючими компаніями думка яких різко відрізняється від існуючої думки в суспільстві а тому між ними виникає певний дисонанс. Ще одна глобальна тенденція, яка спіткала друковані видання, що також і позначається на чоловічій періодиціце зменшення кількості як друкованих видань, так і осіб які купують тиражовані журнали. Це все безумовно відбувається на фоні популяризації Інтернету, та впровадження мережі, як єдиної системи просування інформації. Також головними завданнями які ставить перед собою сучасний медійний ринок України це перехід до системи суспільного мовлення, та її децентралізація і плюралізм, а особливістю цих перетворень має стати роздержавлення і деангажування друкованих , онлайн, ефірних засобів масової інформації.