Зразок роботи
УНИКАЛЬНОСТЬ 72%, есть файл подверждение этому
ВСТУП
Актуальність теми. На сьогоднішній день Інтернет-реклама грає не малу роль в житті кожної людини, вона є постійним супутником, щодня і масово впливає на людей. Рік за роком витрати на Інтернет-рекламу збільшуються. Незважаючи на те, що стримує їх: невивченість носія; новизна; недолік фахівців в даній сфері; невисока вартість, через яку великі агентства направляють бюджети своїх клієнтів на більш дорогі рекламні носії. Інтерес до Інтернет-реклами дуже швидко зростає. Інтернет, як рекламний носій, стає цікавий новим категоріям рекламодавців. Будь-яку підприємницьку галузь сьогодні складно уявити без реклами. Головним чином, реклама містить в собі інформацію, зазвичай, яка відображена в стислій, художньо вираженій формі, емоційно забарвлена і доводить до свідомості потенційних споживачів найбільш важливі відомості і факти про продукти і підприємство. Реклама впливає на обсяги продажів, завдяки чому дозволяє осягнути новий ринок збуту. За допомогою реклами підтримується «зворотний зв'язок» з ринком, що допускає контролювати просування компанії. Реклама дає споживачеві новий досвід, знання, тим самим посилюючи задоволеність від покупки, закріплює і створює у клієнта міцну систему переваг до продукту чи послуги, додає корективи в збутову діяльність.
Великою проблемою є те, що ринки стрімко змінюються, але компанії не перебудовуються, і намагаються продати нові, незнайомі для споживачів товари чи послуги старими рекламними способами, або зворотна ситуація: компанії з року в рік вкладають гроші в одні і ті ж рекламні кампанії, які щорічно втрачають свою ефективність, і не підлаштовуються під споживача, який вже зовсім по-іншому сприймає інформацію, ніж кілька років тому. І сьогодні, коли попит і платоспроможність населення значно впали, більшості компаніям доводиться вирішувати дану проблему.
Якщо великі підприємства в даний час активно користуються рекламою в Інтернеті, то при всіх її очевидних перевагах малий бізнес часто недооцінює важливість Інтернету для просування компанії через низку бар'єрів, що постають на шляху підприємців:
‒ відсутність власного сайту;
‒ здійснення незаконної підприємницької діяльності або здійснення її з порушенням чинного законодавства;
‒ відсутність розуміння що таке Інтернет-реклама;
‒ складність в оцінці ефективності її дії (в разі якщо підприємець або організація працює з офлайн аудиторією).
Одним із способів подолання даних бар'єрів є застосування інструментів інтернет-реклами в малому підприємстві і поширення даного досвіду серед інших організацій.
Актуальність проблеми обумовлена тим, що інтернет-реклама має ряд переваг в порівнянні з іншими рекламними засобами. Пошук напрямків вирішення даних проблем зумовили вибір теми даного дослідження.
До¬слідженню проблем Інтернет-реклами, її змісту та можливостям присвячені праці таких вчених, як: М. С. Лебеденко, Ф. Ю. Віріна, Б. Халліган, Дх. Шах, А. Кошик та ін. Серед зарубіжних на¬уковців, які в своїх працях вивчали Інтернет- рекламу можна виділити дослідження Д. Огілві, Ф. Джефкінса, К. Морзе, Р. Зефа і Б. Аронсона. Теоретико-методичні засади, що викладені в роботах цих авторів, формують основу науки про Інтернет-рекламу. Однак, не зменшуючи цінності перелічених праць, слід зазначити не-достатнє вивчення теоретико-практичних основ Інтернет-реклами.
Метою даного дослідження є вивчення теоретичних та практичних особливостей просування комерційних послуг в мережі Інтернет
Відповідно до заявленої мети ставляться такі завдання:
‒ розкрити сутність інтернет-реклами, її переваги ти недоліки;
‒ визначити класифікацію і проаналізувати типи внтернет-реклами;
‒ проаналізувати перспективні формати інтернет-реклами як інструменту підвищення ефективності бізнесу;
‒ проаналізувати ринок інтернет-реклами;
‒ охарактеризувати маркетингову діяльність компанії STRATEGIC;
‒ оцінити ефективність існуючих підходів до просування послуг підприємства;
‒ визначити напрями вдосконалення рекламної діяльності компанії STRATEGIC;
‒ розробити план створення контекстної реклами для компанії STRATEGIC.
Об'єктом даного дослідження є інтернет-реклама.
Предметом дослідження є види і умови застосування інтернет-реклами на прикладі консалтингової компанії STRATEGIC.
Методологія і методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження послужили праці вітчизняних і зарубіжних вчених в області рекламної та маркетингової діяльності комерційних підприємств.
При вирішенні поставлених завдань використовувалися методи системного аналізу, порівняльного аналізу, факторного аналізу, класифікаційні методи і методи інженерної графіки, що забезпечило достовірність висновків і рекомендацій, сформульованих в даному дослідженні.
Інформаційною базою роботи є інформаційні та аналітичні матеріали інформаційних агентств і служб, експертні оцінки та розрахунки наукових колективів в області рекламної діяльності в Інтернет, матеріали міжнародних організацій, дані консалтингової компанії STRATEGIC.
Структура дипломної роботи обумовлена метою, завданнями і логікою проведеного дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків.