0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Інтернет-реклама, як сучасний інструмент просування (ID:390653)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 109
Рік виконання: 2018
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ: ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 6 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ 6 1.2. Сутність інтернет-реклами, її переваги ти недоліки 6 1.2. Класифікація і аналіз типів Інтернет-реклами 15 1.3 Аналіз перспективних форматів Інтернет-реклами як інструменту підвищення ефективності бізнесу 28 РОЗДІЛ 2 38 АНАЛІЗ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА МАЛОГО БІЗНЕСУ НА ПРИКЛАДІ КОМПАТІЇ STRATEGIC 38 2.1 Аналіз ринку інтернет-реклами 38 2.2. Загальна характеристика маркетингової діяльності компанії STRATEGIC 49 2.3. Оцінка ефективності існуючих підходів до просування послуг підприємства 60 РОЗДІЛ 3 69 УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОСУВАННЯ ПОСЛУГ КОМПАНІЇ STRATEGIC ЗАСОБАМИ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ 69 3.1 Напрями вдосконалення рекламної діяльності компанії STRATEGIC 69 3.2. План створення контекстної реклами для компанії STRATEGIC 84 ВИСНОВКИ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 99 ДОДАТКИ 109
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
УНИКАЛЬНОСТЬ 72%, есть файл подверждение этому ВСТУП Актуальність теми. На сьогоднішній день Інтернет-реклама грає не малу роль в житті кожної людини, вона є постійним супутником, щодня і масово впливає на людей. Рік за роком витрати на Інтернет-рекламу збільшуються. Незважаючи на те, що стримує їх: невивченість носія; новизна; недолік фахівців в даній сфері; невисока вартість, через яку великі агентства направляють бюджети своїх клієнтів на більш дорогі рекламні носії. Інтерес до Інтернет-реклами дуже швидко зростає. Інтернет, як рекламний носій, стає цікавий новим категоріям рекламодавців. Будь-яку підприємницьку галузь сьогодні складно уявити без реклами. Головним чином, реклама містить в собі інформацію, зазвичай, яка відображена в стислій, художньо вираженій формі, емоційно забарвлена і доводить до свідомості потенційних споживачів найбільш важливі відомості і факти про продукти і підприємство. Реклама впливає на обсяги продажів, завдяки чому дозволяє осягнути новий ринок збуту. За допомогою реклами підтримується «зворотний зв'язок» з ринком, що допускає контролювати просування компанії. Реклама дає споживачеві новий досвід, знання, тим самим посилюючи задоволеність від покупки, закріплює і створює у клієнта міцну систему переваг до продукту чи послуги, додає корективи в збутову діяльність. Великою проблемою є те, що ринки стрімко змінюються, але компанії не перебудовуються, і намагаються продати нові, незнайомі для споживачів товари чи послуги старими рекламними способами, або зворотна ситуація: компанії з року в рік вкладають гроші в одні і ті ж рекламні кампанії, які щорічно втрачають свою ефективність, і не підлаштовуються під споживача, який вже зовсім по-іншому сприймає інформацію, ніж кілька років тому. І сьогодні, коли попит і платоспроможність населення значно впали, більшості компаніям доводиться вирішувати дану проблему. Якщо великі підприємства в даний час активно користуються рекламою в Інтернеті, то при всіх її очевидних перевагах малий бізнес часто недооцінює важливість Інтернету для просування компанії через низку бар'єрів, що постають на шляху підприємців: ‒ відсутність власного сайту; ‒ здійснення незаконної підприємницької діяльності або здійснення її з порушенням чинного законодавства; ‒ відсутність розуміння що таке Інтернет-реклама; ‒ складність в оцінці ефективності її дії (в разі якщо підприємець або організація працює з офлайн аудиторією). Одним із способів подолання даних бар'єрів є застосування інструментів інтернет-реклами в малому підприємстві і поширення даного досвіду серед інших організацій. Актуальність проблеми обумовлена тим, що інтернет-реклама має ряд переваг в порівнянні з іншими рекламними засобами. Пошук напрямків вирішення даних проблем зумовили вибір теми даного дослідження. До¬слідженню проблем Інтернет-реклами, її змісту та можливостям присвячені праці таких вчених, як: М. С. Лебеденко, Ф. Ю. Віріна, Б. Халліган, Дх. Шах, А. Кошик та ін. Серед зарубіжних на¬уковців, які в своїх працях вивчали Інтернет- рекламу можна виділити дослідження Д. Огілві, Ф. Джефкінса, К. Морзе, Р. Зефа і Б. Аронсона. Теоретико-методичні засади, що викладені в роботах цих авторів, формують основу науки про Інтернет-рекламу. Однак, не зменшуючи цінності перелічених праць, слід зазначити не-достатнє вивчення теоретико-практичних основ Інтернет-реклами. Метою даного дослідження є вивчення теоретичних та практичних особливостей просування комерційних послуг в мережі Інтернет Відповідно до заявленої мети ставляться такі завдання: ‒ розкрити сутність інтернет-реклами, її переваги ти недоліки; ‒ визначити класифікацію і проаналізувати типи внтернет-реклами; ‒ проаналізувати перспективні формати інтернет-реклами як інструменту підвищення ефективності бізнесу; ‒ проаналізувати ринок інтернет-реклами; ‒ охарактеризувати маркетингову діяльність компанії STRATEGIC; ‒ оцінити ефективність існуючих підходів до просування послуг підприємства; ‒ визначити напрями вдосконалення рекламної діяльності компанії STRATEGIC; ‒ розробити план створення контекстної реклами для компанії STRATEGIC. Об'єктом даного дослідження є інтернет-реклама. Предметом дослідження є види і умови застосування інтернет-реклами на прикладі консалтингової компанії STRATEGIC. Методологія і методи дослідження. Теоретичною і методологічною основою дослідження послужили праці вітчизняних і зарубіжних вчених в області рекламної та маркетингової діяльності комерційних підприємств. При вирішенні поставлених завдань використовувалися методи системного аналізу, порівняльного аналізу, факторного аналізу, класифікаційні методи і методи інженерної графіки, що забезпечило достовірність висновків і рекомендацій, сформульованих в даному дослідженні. Інформаційною базою роботи є інформаційні та аналітичні матеріали інформаційних агентств і служб, експертні оцінки та розрахунки наукових колективів в області рекламної діяльності в Інтернет, матеріали міжнародних організацій, дані консалтингової компанії STRATEGIC. Структура дипломної роботи обумовлена метою, завданнями і логікою проведеного дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаної літератури та додатків.