0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Створення іміджу компанії (ID:412907)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 57
Рік виконання: 2018
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ 6 1.1. Поняття, види і складові елементи іміджу компанії 6 1.2. Функції іміджу компанії та особливості процесу його формування 11 1.3. Основні підходи до формування іміджу компанії 16 Висновок до розділу 1 23 РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ ПРАТ «ВІННИЦЯАГРОТРАНССЕРВІС» 24 2.1. Напрям діяльності ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» та його основні фінансові і маркетингові показники 24 2.2. Тактика та методи формування іміджу ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» 31 2.3. Аналіз наявного іміджу ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» 37 Висновок до розділу 2 42 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМАТИКА СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО ПОЛІПШЕННЯ НА ПРАТ «ВІННИЦЯАГРОТРАНССЕРВІС» 43 3.1 Проблеми створення іміджу компанії 43 3.2. Пропозиції щодо поліпшення іміджу підприємства ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» 45 Висновок до розділу 3 50 ВИСНОВКИ 51 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 53 ДОДАТКИ 58 Звертайтесь. ел.пошта irenka@i.ua Fb https://www.facebook.com/profile.php?id=100017248744751
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На даний час бізнес-процеси компаній зазнають значних змін, які передусім пов’язані зі збереженням або відтворенням їх позитивного іміджу. Орієнтуючись на певний статус компанія повинна ефективно використовувати всі наявні ресурси, здібності персоналу, інформаційні, фінансові та інноваційні можливості. В цьому аспекті формування іміджу компанії набуває великого значення задля підтримання конкурентоспроможності та подальшого ефективного розвитку. Необхідність дослідження формування іміджу компанії зумовлюється тим, що це вагомий управлінський ресурс, який впливає на ефективне функціонування компанії. Запорукою розвитку і успішного функціонування на ринку будь-якої компанії є сформований нею імідж. Це являється важливою умовою для залучення більшої кількості клієнтів у компанію і, як наслідок, максимізації прибутку, адже це одна з головних цілей розвитку. Сильний позитивний імідж компанії є підтвердженням того, що вона володіє «здібностями», які дають змогу управляти оцінкою споживачів щодо цінності товарів і послуг. У зарубіжній і вітчизняній літературі накопичено великий обсяг досліджень зі створення іміджу, проте методики поетапного формування іміджу компанії є ще недостатньо опрацьованими, а заодно і механізми його вимірювання та оцінки, а також напрями практичного впровадження. З розширенням меж зовнішнього середовища вищевказаними проблемами визначається актуальність розгляду питань формування позитивного іміджу компанії, як інструменту управління її ефективністю. Таким чином, на сьогодні тема розробки іміджу для підвищення рівня конкурентоспроможності компанії, яким заплановано довго і успішно працювати на ринку, безсумнівно, дуже актуальна. На сьогодні існує велика кількість думок вітчизняних та зарубіжних науковців щодо формування іміджу і єдиного визначення його поняття. Цьому питанню присвячено роботи Алешина І.В., Андрущенко Н.О., Артьомова Д.І., Баличева В.О., Бондаренко С. М., Бердинских М.В., Бурцева Т.А., Вандермейкера Дж., Гальцева Н.В., Горчакова, Р. Р., Доти Д., Дяченко Т. А., Захарчин Г.М., Каркова Ф.І., Колодки А.В., Костюк Г. В., Котлера Ф., Лозовського О.М., Масленнікова Є.І., Побережець О.В., Шавкун І.Г. та ін. Однак, незважаючи на значні досягнення у теорії та практиці формування іміджу компанії, існує ряд проблем, які й досі залишаються предметом дискусій і обговорень, а саме про складові структури формування сприятливого іміджу компанії. Метою даної дипломної роботи є дослідження поняття та процесу формування іміджу компанії. Завданням даної дипломної роботи є: - розкрити теоретичні основи створення іміджу компанії; - розглянути особливості створення іміджу компанії; - проаналізувати проблеми у створення іміджу досліджуваної компанії та запропонувати шляхи їх вирішення; - сформувати висновки і рекомендації. Об’єктом дослідження виступає транспортна компанія ПрАТ «Вінницяагротранссервіс». Предметом дослідження являється імідж компанії. Теоретичною та практичною основою для написання курсової роботи став фінансовий та річний звіт ПрАТ «Вінницяагротранссервіс» за 2016 рік та наявні дані за 2017 рік. Методологічну основу дослідження становлять такі методи: наукового узагальнення і систематизації, критичного аналізу, вивчення та конструктивний аналіз наукової літератури з проблеми дипломної роботи. Методичну базу дослідження складають методи збору, систематизації та аналізу даних. Методи дослідження засновані на вивченні та конструктивному аналізі наукової літератури з проблеми курсової роботи. Зокрема, для розв'язання поставлених завдань використані такі методи: - загально-філософські методи: історичний метод для дослідження процесу виникнення, формування та розвитку поняття «імідж компанії»; - системно-науковий підхід до дослідження механізму формування іміджу компанії як цілісного процесу складеного з відносно самостійних підсистем; - структурно-функціональний підхід для з'ясування елементного складу іміджу компанії: метод аналізу та синтезу для виявлення елементного складу та взаємодії складових іміджу; метод абстрагування для формулювання спільних ознак компаній; метод індукції для встановлення спільних ознак складових іміджу на підставі ознак, притаманних окремим структурам; - спеціально-наукові методи: порівняльний метод для встановлення подібності (відмінності) життєвого циклу іміджу життєвому циклу інших компаній; конкретно-соціологічний метод для з'ясування рівня довіри населення до іміджу компаній; - приватні методи: формально-юридичний (нормативно-догматичний) метод для дослідження складу апарату іміджу як специфічного соціально-економічного феномена. Наукова новизна роботи полягає в розробці методики оцінки та покращення іміджу компанії. Практична значимість дослідження полягає в тому, що результати теоретичного дослідження можуть бути використані при аналізі механізмів формування іміджу компаній в умовах інформаційної економіки. Структура дипломної роботи зумовлена метою і завданнями дослідження, складається зі вступу, трьох розділів, що мають вісім підрозділів, висновків, списку використаних джерел (50 найменувань), додатків. Дана дипломна робота включає 5 рисунків, 9 таблиць, 4 додатки. Загальний обсяг роботи - 61 сторінок, з яких 52 - основний текст. 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ ІМІДЖУ КОМПАНІЇ 1.1. Поняття, види і складові елементи іміджу компанії Умови ринкової конкуренції в Україні та світі сприяють відведенню важливого місця в функціонуванні компанії і її подальшому розвитку на саме іміджу. Компанії, які розвиваються і прагнуть на ринку мати позитивне «обличчя», відводять одну з головних ролей грамотному формуванню іміджу.