0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРШОГО УКРАЇНСЬКОГО МІЖНАРОДНОГО БАНКУ (ID:369883)

Тип роботи: аналітична робота
Сторінок: 19
Рік виконання: 2020
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП………………………………………….........……………………………3 1. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПЕРШОГО УКРАЇНСЬКОГО МІЖНАРОДНОГО БАНКУ…………………………………………………..4 2. ФІНАНСОВІ ФУНКЦІЇ ОСНОВНИХ ВІДДІЛІВ БАНКУ……………...….6 3. СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ…………………………….10 4. АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ПРАЦІВНИКІВ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ, СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ…….12 5. НЕДОЛІКИ ІСНУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ БАНКУ………15 6. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ БАНКУ……………………………...16 ВИСНОВОК……………………………………………………………………..18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………..19 ВСТУП………………………………………….........……………………………3 1. ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА ПЕРШОГО УКРАЇНСЬКОГО МІЖНАРОДНОГО БАНКУ…………………………………………………..4 2. ФІНАНСОВІ ФУНКЦІЇ ОСНОВНИХ ВІДДІЛІВ БАНКУ……………...….6 3. СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ…………………………….10 4. АВТОМАТИЗОВАНЕ РОБОЧЕ МІСЦЕ ПРАЦІВНИКІВ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ, СПЕЦІАЛІЗОВАНІ ПРОГРАМНІ ПРОДУКТИ…….12 5. НЕДОЛІКИ ІСНУЮЧОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ БАНКУ………15 6. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ БАНКУ……………………………...16 ВИСНОВОК……………………………………………………………………..18 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………..19
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Банк залишає за собою право здійснювати моніторинг, реєструвати та контролювати інформацію й ресурси, що використовуються персоналом Банку. Для кращого контролю над робочими процесами використовується автоматизоване робоче місце. Автоматизоване робоче місце - це організаційно-технологічний і програмно-технічний комплекс, що забезпечує автоматизацію певного технологічного процесу, має свій набір бібліотек програм та об'єктів бази даних і прав доступу до них. Інформаційне забезпечення АРМ становить його банк даних, що призначений для введення, зберігання і поновлення даних про конкретні об'єкти предметної області. Основні функції АРМ працівника банку: - Ведення в інформаційну систему банку достовірних даних про клієнта; - Вся необхідна інформація повинна бути представлена в індивідуальній анкеті клієнта відповідно до вимог НБУ. - На кожному документі чи заяві повинен бути підпис клієнта згідно підпису, що представлений у паспорті. - Будь яка інформація , що несе у собі ідею шахрайства або неправомірних дій повинна повідомлятися одразу до відповідного відділу та у належній формі. - Працівник банку зобов’язаний створити особистий кабінет клієнта, якщо цього не було зроблено раніше. - Стежить за контролем усього процесу оброблення інформації. - Працівник банку надає клієнтові консультацію щодо будь яких самостійних джерел контролювання надходжень на власних рахунках. - Працівник несе відповідальність за нерозголошення банківської таємниці. - При оформленні банківських продуктів використовуються програми MBR, Target, BWM. - Для отримання технічної підтримки працівник повинен користуватися корпоративною поштою та при необхідності звертатися до таких сервісів підтримки – Support, Jira. Наразі послугами ПУМБ користуються 34 банки-партнери. Мережа торгівельних POS-терміналів Банку та його банків партнерів становила на кінець 2009 року 4 004 пристрої, POS терміналів з видачі готівки – 1 606 одиниць. У банкоматах ПУМБ і банків-партнерів був впроваджений сервіс оплати контрактних і передплачених послуг оператора мобільного зв’язку ЗАТ «Київстар Дж.Ес.Ем.» у режимі реального часу з використанням платіжних карток.