0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Функція організування: взаємовідносини повноважень обов'язків, відповідальності» (на основі ТОВ «Зоя») (ID:472683)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 33
Рік виконання: 2020
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ФУНКЦІЇ МЕНЕДЖМЕНТУ………………………………………………………………….5 1.1 Цілі і принципи функції організування……………………………………..5 1.2 Основні складові організаційної діяльності………………………………….9 1.3 Організаційна структура як основа організаційної діяльності……………...10 1.4 Поняття та значення повноважень та обов'язків…………………………….14 1.5 Сутність та значення відповідальності в менеджменті……………………..20 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ПРОЦЕСУ ОРГАНІЗУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ………………………………………………………………….24 2.1 Основні аспекти організаційного процесу…………………………………..24 2.2 Аналіз стилів керівництва та моделей лідерства на підприємтсві…………26 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ ТОВ «ЗОЯ»…………………………………………………………………………28 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………..30 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………………32
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Менеджмент представляє собою цілісну управлінську систему, спрямовану на забезпечення оптимальної узгодженості дій членів колективу для досягнення поставлених перед ними цілей [8, с. 13]. Особливе значення управління зумовлене певними принципами, на яких базується діяльність підприємства. Відсутність будь-яких принципів в управлінні немає жодного сенсу. Управління – це процес активної діяльності, застосування певних методів задля функціонування системи. Цілі і принципи, що є у будь-якій управлінській системі, як і методи її існування регламентують всю діяльність щодо впорядкування і руху елементів даної системи. Організування відноситься до загальних функцій менеджменту. Врахування цієї функції при побудові підприємства дозволить уникнути проблем неефективного використання ресурсів. Організаційне проектування лежить в основі побудови організації. На ньому лежать найважливіші функції для створення організаційної структури, функціонального складу підрозділів, посадових обов'язків персоналу та формування ефективної системи зв'язків в організації. Дуже важливо правильно підійти до функції організування, адже структура управління відображує мету і задачі організації. Правильно організованому підприємству притаманні відповідні елементи організаційної структури, воно має ефективно побудовані внутрішні зв'язки (як горизонтальні, так і вертикальні). Метою дослідження є аналіз підприємства ТОВ «Зоя», поняття, змісту, принципів та форми організації управління. Досягти мети призвані такі поставлені завдання: –Дослідження основних складових організаційної діяльності; –Аналіз значень повноважень і обов'язків; –З’ясування сутності та значень відповідальності у менеджменті; –Дослідження основних аспектів організаційного процесу ТОВ «Зоя». Об’єктом дослідження є менеджмент в організації управління. Предметом дослідження є організаційна діяльність. Структура курсової роботи співпадає з метою дослідження, складається зі вступу, 3-х розділів, декількох підрозділів, висновків, та відповідно списку використаних джерел. В першому розділі розглянуто теорію з організаційної функції менеджменту. У другому розділі зроблений аналіз процесу організування на підприємстві, дана оцінка
Інші роботи з даної категорії: