0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз факторів зовнішнього середовища (ID:140781)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 45
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Класифікація підходів до середовища діяльності підприємства 1.2 Зовнішнє середовище підприємства 1.3 Оцінка впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність підприємства РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ФАКТОРІВ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА 2.1 Організаційно-економічна характеристика підприємства 2.3. Аналіз зовнішнього середовища ТОВ «Поліграфічне агентство» РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ СЛУЖБИ МЕРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМТСВІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Докорінні зміни в економіці України, зумовлені переходом її до ринку, визначили необхідність створення такого господарського механізму, який дасть змогу підприємствам реалізувати принципи ринкових відносин, сприятиме підвищення їх конкурентоспроможності, забезпечить динамічний розвиток. Враховуючи це виникає потреба більш детального дослідження зовнішнього середовища функціонування підприємства. Для досягнення даної мети необхідно визначити сутність зовнішнього середовища, типи сучасного ринку, складові ринкової інфраструктури, засади раціонального формування ефективного ринкового середовища, загальні принципи та етичні норми поведінки суб’єктів господарювання на ринку. В умовах ринку кожне підприємство є незалежним товаровиробником. Воно може самостійно приймати будь–які рішення у межах чинного законодавства. Водночас підприємство у своїй діяльності зазнає впливу макроекономічних чинників, зовнішнього середовища, воно відповідальне за свої дії перед державою, діловими партнерами, перед кінцевим споживачем своєї продукції. Задоволення потреб споживача – основна мета ринкової економіки. Але фірми, які виробляють певні товари чи надають послуги, у своїх бажаннях далекі від альтруїстичних мотивів. Кожне підприємство прагне мати прибуток, одержання якого потребує знань та досвіду з економіки підприємства. Підприємство як суб’єкт господарювання водночас є основною ланкою народного господарства, отже, від результатів його діяльності залежить і загальний стан економіки країни, добробут її населення. Вивчення економіки підприємства дає можливість з’ясувати основні принципи формування і використання його виробничого потенціалу, опанувати форми і методи господарювання і на цьому ґрунті розробити конкретні рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності діяльності підприємства в сучасних ринкових умовах. Досягти позитивних результатів господарської діяльності можна за допомогою правильної організації виробничих відносин на підприємстві, а також оптимального розподілу матеріальних, трудових та фінансових ресурсів. Метою даної роботи є проведення аналізу впливу факторів зовнішнього середовища на діяльність підприємства.