0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІТИЧНА РОБОТА з курсу «Маркетинг у банку» (на прикладі Райффайзен банк Аваль) (ID:14141)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 8
Рік виконання: 2010
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
ПЛАН Вступ Дослідження Висновок Список використаної літератури Здійснений мною огляд комп’ютерних програм та систем, що автоматизують маркетингову діяльність Райффайзен банк Аваль, дав змогу оцінити рівень розвитку інформаційно-комунікаційної інфраструктури банку маркетингової інформатизації в цілому. Маркетингова інформаційна система – сукупність заходів, спрямованих на збирання, обробку, аналіз, оцінку та розповсюдження актуальних, точних та своєчасних даних з метою інформаційного забезпечення маркетингових рішень, а також необхідних для цього процесу людських та матеріальних ресурсів. Доцiльнiсть автоматизацiі функцiй маркетингу в банку пов'язана зi складнiстю та рiзноманітнiстю задач, що вирiшуються, необхiднiстю отримання узагальнюючих характеристик по всьому колу показ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову