0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «СУМИ-АВТО» (ID:17150)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 75
Рік виконання: 2009
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1 КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ ПІДПРИЄМСТВА 6 1.1 Значення, цілі та завдання маркетингової політики комунікацій 6 1.2 Характеристика інструментів маркетингових комунікацій, тенденції розвитку ринку 15 1.3 Планування маркетингової комунікаційної політики підприємства 22 РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ 28 2.1 Фактори, особливості та показники оцінювання ефективності комплексу маркетингових комунікацій 28 2.2 Загальна характеристика підприємства ВАТ «Суми-Авто» 43 2.3 Оцінка конкурентоспроможності автоцентру ВАТ «Суми-Авто» на авторинку м.Суми 52 РОЗДІЛ 3 АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВАТ «СУМИ-АВТО» 58 3.1. Особливості управління рекламною діяльністю підприємства 58 3.2 Оцінка ефективності комунікаційних заходів ВАТ «Суми-Авто» 67 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 78 ДОДАТКИ 82 Надсилаю скорочений варіант роботи 0509319876
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову