0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

PR у системі комунікативної діяльності (ID:17151)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 108
Рік виконання: 2010
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У СИСТЕМІ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 7 1.1 Сутність, основні визначення і загальна характеристика паблік рилейшнз 7 1.2 Поняття зв’язків з громадськістю як засобу інформаційної комунікації 12 1.3 Зв’язки з громадськістю в промисловості та комерційній діяльності 22 1.4 Особливості зв’язків з громадськістю у фінансовій сфері 39 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ PR-ПРАКТИКИ 51 2.1 Організація управління та оцінка ефективності паблік рилейшнз підприємства 51 2.2 Аналіз організації Інтернет-PR на підприємстві 59 2.3 Нові тенденції сучасної PR-практики на Україні 66 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ В СИСТЕМІ ПАБЛІК РИЛЕЙШНЗ 77 3.1 Впровадження PR-стратегії інформаційної конкуренції в сучасному бізнесі 77 3.2 Використання Інтернет-технологій у сфері паблік рилейшнз 83 ВИСНОВКИ 94 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 98 ДОДАТКИ 104 Надсилаю скорочений варіант роботи 0509319876
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову