0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

«Формування лояльності споживачів до бренду» За матеріалами ТОВ друкарні «Вольф» (ID:256552)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 121
Рік виконання: 2017
Вартість: Договірна
Купити цю роботу
Зміст
План ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВЧІВ 1.1. Сутність змісту та завдання лояльності 1.2. Види та підходи до формування лояльності 1.3. Бренд та значення його впливу на лояльність споживачів РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ДО БРЕНДУ «ВОЛЬФ» 2.1. Маркетингове середовище підприємства 2.2. Аналіз лояльності споживачів: маркетинговий аспект 2.3. Оцінка діючих програм лояльності підприємства РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОГРАМ ЛОЯЛЬ-НОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Впровадження інформаційного забезпечення на основі СRM системи 3.2. Розробка програми лояльності споживачів до 2020 року 3.3. Прогноз ефективності програми лояльності ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову