0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Адаптація маркетингової стратегії ТзОВ «...» до зміни ринкових умов функціонування (ID:287245)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 145
Рік виконання: 2018
Вартість: договірна
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Місце стратегічного маркетингу в структурі управління підприємством 1.2. Маркетингове управління портфелем бізнесу фірми 1.3. Сутність і класифікація маркетингових стратегій Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ТЗОВ «...» В СУЧАСНИХ РИНКОВИХ УМОВАХ 2.1. Характеристика та економічна оцінка діяльності ТзОВ «...» 2.2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства 2.3. Аналіз конкурентоспроможності ТзОВ «...» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІЗ РИНКУ НАВАНТАЖУВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ 3.1. Дослідження кон’юнктури ринку навантажувальної техніки 3.2. Аналіз привабливості українського ринку навантажувальної техніки 3.3. Тенденції та ризики на досліджуваному ринку Висновки до розділу 3 РОЗДІЛ 4. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ТЗОВ «...» ВІДПОВІДНО ДО ЗМІНИ РИНКОВИХ УМОВ ФУНКЦІОНУВАННЯ 4.1. Стратегічне планування маркетингу ТзОВ «...» 4.2. Стратегічні рішення щодо окремих елементів комплексу маркетингу підприємства 4.3. Економічне обґрунтування вибору маркетингової стратегії ТзОВ «...» Висновки до розділу 4 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Ефективність функціонування підприємств в умовах ринкових трансформацій досягається тоді, коли вони своєю діяльністю швидко пристосовуються до мінливості середовища господарювання, характерною особливістю якого є невизначеність і нестабільність поведінки споживачів, підприємців, постачальників, конкурентів, органів державної влади і місцевого самоврядування. Що стосується внутрішнього середовища підприємств, то рівень їх стабільного і злагодженого функціонування, переважно, залежить від їх персоналу з властивим йому особистісним сприйняттям змін та оцінюванням їх наслідків для себе і для діяльності підприємства. В таких умовах підприємства повинні шукати і здійснювати оптимальні шляхи свого пристосування, тобто адаптації до змін, що дасть змогу забезпечити їм реалізацію своєї місії та досягнення цілей як суб’єкта ринку, який здійснює свою діяльність в умовах жорсткої конкуренції. Зростання динамічності та невизначеності у зовнішньому економічному середовищі зумовлює необхідність переходу від концепції стратегічного планування, головним акцентом якого є вивчення ринкових можливостей і загроз та формування відповідних стратегій, до концепції стратегічного управління, спрямованого насамперед на своєчасну адаптацію підприємства до змін. Питання підвищення ефективності рівня стратегічних маркетингових підходів стає чи не найактуальнішою проблемою для сучасного підприємства, від якості вирішення якої залежить його конкурентне самовизначення та подальший розвиток. Адже, тільки стратегічний маркетинг із властиво йому функціональним апаратом в змозі передбачити і «створити» майбутнє, саме він на теперішний час найсучасніший дієвий інструмент конкурентної боротьби. Адаптація маркетингової стратегії до нових умов господарювання має полягати у підвищенні відповідності стратегії умовам ринку, оскільки саме це є запорукою досягнення цільових показників діяльності. Це і обумовило вибір теми магістерської кваліфікаційної роботи та свідчить про її актуальність.