0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз збутової діяльності фірми» (ID:43178)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 50
Рік виконання: 2012
Вартість: 80
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ. Розділ І. Теоретичні основи збутової діяльності. 1.1. Канали розподілу. 1.2. Форми організації оптової торгівлі. 1.3. Види роздрібної торгівлі. 1.4. Основи збутової логістики. Розділ ІІ. Розробка та обґрунтування стратегії виходу ТОВ «Vitmark – Україна». 2.1. Напрям виробничої діяльності, види продукції. 2.2. Характеристика ринків. 2.3. Портрет типового покупця. 2.4. Можливі конкуренти. 2.5. Обґрунтування цілей і стадії маркетингу. 2.6. Прогноз кон’юнктури на плановий період. 2.7. Обґрунтування асортиментної політики підприємства. 2.8. Обґрунтування цін. 2.9. Характеристика упаковки. 2.10. Характеристика реклами. 2.11. Заходи після стимулювання збуту. 2.12. Кошторис маркетингу. 2.13. план маркетингу на 10 – 15 років. Висновок. Список використаної літератури.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову