0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ВАТ СКБ “Дністер (ID:43183)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 170
Рік виконання: 2012
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ………… 1. Аналіз маркетингової діяльності на ВАТ СКБ “Дністер”..... 1.1 Характеристика та основні показники діяльності ВАТ СКБ «Дністер»............................................................. 1.2 Організаційна структура ВАТ СКБ „Дністер 1.3 Оцінка фінансового стану банківської установи на основі аналізу техніко-економічних показників ВАТ СКБ „Дністер”...... 1.4 Оцінка і аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища ВАТ СКБ „Дністер”............................................ 1.5 Маркетингова діяльність ВАТ СКБ ”Дністер”................... 2.Теоретичні основи банківської маркетингової діяльності..... 2.1 Поняття та основні концепції банківського маркетингу..... 2.2. Особливості сегментації та вибору цільового ринку для банківського продукту........................................................... 2.3. Маркетингова стратегія комерційного банку................... 2.4. Специфіка товарної політики для банківського продукту.......... 2.5 Цінова політика для банківського продукту........................ 2.6. Особливості збуту банківського продукту...................... 2.7. Комунікаційна політика для банківського продукту......... З Ефективність маркетингової діяльності ВАТ СКБ „Дністер”... 3.1 Оцінка ефективності маркетингової діяльності філіалу комерційного банку........ 3.2 Оцінка комплексу маркетингової діяльності ВАТ СКБ „Дністер” використовуючи стратегію комунікації........................ 3.3 Система управління в банку............................................... 3.4 Оцінка охорони праці в ІФФ ВАТ СКБ«Дністер».................. 4 Проект, щодо вдосконалення маркетингової діяльності ВАТ СКБ «Дністер» 4.1 Вибір та розробка пропозиції щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності ВАТ СКБ «Дністер»...... 4.2 Реалізація запропонованої стратегії у ВАТ СКБ „Дністер”.. 4.2.1 Вдосконалення продукту ВАТ СКБ „Дністер”..................... 4.2.2 Встановлення терміналів швидких розрахунків І-Ьох .. 4.2.3 Збільшення працівників на відділеннях......................... Висновки і пропозиції....................................................................... Список використаної літератури.................................................
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову