0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

PR як інструмент бізнес-розвитку (ID:465150)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 28
Рік виконання: 2020
Вартість: 120
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ PR ЯК ІНСТРУМЕНТА БІЗНЕС-РОЗВИТКУ 1.1. Роль та завдання PR в організації бізнесу 1.2. Основні цілі PR у бізнесі 1.3. Організаційно-психологічні передумови ефективності основних завдань PR РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА PR-ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ 2.1. Основні інструменти PR-діяльності для збільшення клієнтської бази 2.2. Правила PR для початківців ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Курсова робота на тему: «PR як інструмент бізнес-розвитку»   ЗМІСТ ВСТУП……………………………………………………………………...3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ PR ЯК ІНСТРУМЕНТА БІЗНЕС-РОЗВИТКУ…………………………………………………………….5 1.1. Роль та завдання PR в організації бізнесу……………………………5 1.2. Основні цілі PR у бізнесі………………………………………………9 1.3. Організаційно-психологічні передумови ефективності основних завдань PR………………………………………………………………………..18 РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА PR-ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ…………………………………………………………19 2.1. Основні інструменти PR-діяльності для збільшення клієнтської бази………………………………………………………………………………..19 2.2. Правила PR для початківців………………………………………….21 ВИСНОВКИ……………………………………………………………...25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………27   ВСТУП Актуальність дослідження. Паблік рілейшнз є наукою і мистецтвом досягнення гармонії за допомогою взаєморозуміння, заснованого на правді й інформованості. Ефективне їх використання сприяє поліпшенню відносин між суб'єктами соціального середовища, цілеспрямованому створенню їх «громадського обличчя», розширенню сфери їх впливу, поліпшенню контактів між людьми, фірмами (організаціями), виявленню джерел можливих конфліктів. Як засіб ефективних соціальних комунікацій, впливу на громадську думку, формування очікувань, стандартів поведінки суб'єктів соціуму ПР, базуючись на основних функціях, виконують важливу комунікаційно-організаційну роль у системі соціального управління. Завдяки ефективному використанню їх потенціалу соціальні інститути оптимізують процес підготовки, ухвалення й реалізації рішень, які забезпечують очікуваний соціальний, економічний, політичний результат, належне їх сприйняття у суспільстві, сприяють переходу соціальної, політичної, економічної систем у нові якості. Діяльність фірми (організації) підпорядкована досягненню найвищої ефективності у виготовленні продукції, наданні послуг, реалізації різноманітних бізнесових, соціальних, політичних проектів, формуванні кола своїх прихильників. Незалежно від конкретних показників (прибуток, кількість членів партії, голосів на виборах тощо) домогтися цього можна завдяки вдосконаленню всіх аспектів внутріфірмової роботи з метою збільшення виробництва продукції, а також поліпшення послуг, успішної реалізації соціальних, політичних програм, тобто завдяки вмілому використанню інструментів менеджменту і маркетингу. Метою роботи є дослідження особливостей PR як інструмента бізнес-розвитку. Відповідно до мети нами були визначені наступні завдання: 1) Вивчення ролі та завдань PR в організації бізнесу; 2) Дослідження основних цілей PR у бізнесі; 3) Обґрунтування організаційно-психологічних передумови ефективності основних завдань PR; 4) Характеристика основних інструментів PR-діяльності для збільшення клієнтської бази; 5) Визначення правил PR для початківців. Об’єктом дослідження є процес бізнес-розвитку. Предметом дослідження є особливості PR як інструмента бізнес-розвитку. Структура роботи. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків та списку використаної літератури. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ PR ЯК ІНСТРУМЕНТА БІЗНЕС-РОЗВИТКУ 1.1. Роль та завдання PR в організації бізнесу Паблік рилейшнз як один з основних елементів маркетингових комунікацій багато в чому обумовлює конкурентоспроможність підприємств, відіграючи помітну роль у формуванні маркетингової стратегії, комунікативної політики. Формування репутації підприємства, іміджу його товару, розвиток бренду залежать від паблік рилейшнз, що впливає на якість та рівень позиціювання на ринку. До основних інструментів PR відносяться зв’язки з пресою, пропаганда продукту, корпоративні комунікації, лобістська та консалтингова діяльність.