0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

АНАЛІЗ ВНУТРІШНЬОГО ТА ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПрАТ «МОРШИНСЬКИЙ ЗАВОД МІНЕРАЛЬНИХ ВОД «ОСКАР» (ID:503258)

Тип роботи: аналітична робота
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 14
Рік виконання: 2020
Вартість: 250
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП ………………………………………………………………………………………….. 3 ФАКТОРИ МАКРОСЕРЕДОВИЩА……………………………………………………………3 1. ПОЛІТИКО-ПРАВОВІ………………………………………………………………….. 3 2. ЕКОНОМІЧНІ…………………………………………………………………………….3 3. ДЕМОГРАФІЧНІ…………………………………………………………………………5 4. НАУКОВО-ТЕХНІЧНІ…………………………………………………………………..7 5. ПРИРОДНІ………………………………………………………………………………..8 6. КУЛЬТУРНІ………………………………………………………………………………8 РОЗРАХУНКОВА ТАБЛИЦЯ ВАГОВИХ КОЕФІЦІЄНТІВ…………………………………10 SWOT – АНАЛІЗ…………………………………………………………………………………10 РЕКОМЕНДАЦІЇ…………………………………………………………………………………11 ПОТЕНЦІЙНІ МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ…………………………………………………11 ВИСНОВОК………………………………………………………………………………………12 ДЖЕРЕЛА…………………………………………………………………………………………14
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Аналіз роботи підприємства є надзвичайно важливою складовою для формування його подальшого просування на ринку. В цій роботі розглянуто: політико правові; економічні; демографічні; науково-технічні; природні та культурні чинники, що мають вплив на компанію "Моршинська" та її маркетингову стратегію. Сформовано SWOT-аналіз загроз, можливостей, сильних та слабких сторін компанії. Також запропоновано рекомендації щодо маркетингових стратегій, які, на нашу думку, були б корисні для компанії.