0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Які задачі вирішуються при проведені маркетингового дослідження? 2. У чому полягає взаємозв’язок між плануванням, організацією маркетингу і контролем маркетингу? 3. Чому в останні роки маркетинг почали застосовувати багато некомерційних організацій? (ID:61049)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 23
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Які задачі вирішуються при проведені маркетингового дослідження? 2. У чому полягає взаємозв’язок між плануванням, організацією маркетингу і контролем маркетингу? 3. Чому в останні роки маркетинг почали застосовувати багато некомерційних організацій? 4. Які можливості у виробника впливати на ціну на ринках різних типів? 5. Яких стратегій маркетингу притримуються такі фірми, як: Макдональдс, Кока-кола, банки в Миколаївській області, Корона, Президент? Назвіть відомі фірми, які дотримуються інших стратегій. 6. Які заходи ви порадили б компанії Макдональдс для спростування інформації про шкідливість їжі, що пропонується нею? Література
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову