0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

1. Як здійснюється вибір каналів комунікації? 2. Що розуміють під еластичним і нееластичним попитом? 3. Визначте фактори сегментації ринку 4. Чому деякі фірми переходять від класичної концепції маркетингу до соціально-етичної концепції маркетингу? 5. (ID:61069)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 12
Рік виконання: 2009
Вартість: 20
Купити цю роботу
Зміст
1. Як здійснюється вибір каналів комунікації? 2. Що розуміють під еластичним і нееластичним попитом? 3. Визначте фактори сегментації ринку 4. Чому деякі фірми переходять від класичної концепції маркетингу до соціально-етичної концепції маркетингу? 5. Ви - торговий агент з реалізації книжок. Охарактеризуйте Вашу політику реалізації 6. Проаналізуйте особливості діяльності юридичного агентства за умови втілення кожної з концепцій маркетингу Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову