0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства" (за матеріалами ТОВ "Хмельницькі оголошення", м. Хмельницький) (ID:63428)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 108
Рік виконання: 2014
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА………………………..7 1.1. Сутність управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства 1.2. Методологія формування і реалізація програм маркетингових комунікацій 1.3. Місце і роль маркетингової комунікаційної політики в комплексі маркетингу підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 2.1.Організаційно економічна характеристика підприємства 2.2. Маркетинговий аналіз середовища підприємства 2.3. Стан управління маркетинговою комунікаційною діяльністю підприємства РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 3.1. Напрямки вдосконалення організації управління маркетингової комунікаційної діяльності 3.2. Формування ефективної комунікаційної політики підприємства 3.3. Оцінка ефективності заходів маркетингової комунікаційної політики підприємства ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову