0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Аналіз маркетингової діяльності українських підприємств-виробників цукерок (ID:71524)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 120
Рік виконання: 2013
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ 1.1. Поняття та сутність маркетингової діяльності українських підприємств 1.2. Види маркетингової діяльності українських підприємств 1.3. Планування маркетингової діяльності на українських підприємствах Висновки за розділом 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ «АВК» 2.1. Характеристика українського ринку цукерок. Загальна організаційно-економічна характеристика ЗАТ «АВК» 2.2. Аналіз маркетингового середовища підприємства. SWOT – аналіз діяльності ЗАТ «АВК» 2.3. Оцінка ефективності системи маркетингу на ЗАТ «АВК» Висновки за розділом 2 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ«АВК» 3.1. Розробка маркетингової стратегії розвитку підприємства 3.2. Розрахунок ефективності запропонованих заходів 3.3. Порівняльна характеристика маркетингової діяльності українських та російських підприємств-виробників цукерок Висновки за розділом 3 РОЗДІЛ 4. ДОСЛІДЖЕННЯ СТАНУ ОХОРОНИ ПРАЦІ НА ПІДПРИЄМСТВІ ВИРОБНИКУ ЦУКЕРОК ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову