0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТА першого (бакалаврського) рівня вищої освіти на тему: «Дослідження поведінки споживача як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства» (ID:941601)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 103
Рік виконання: 2023
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ В СИСТЕМІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТ ПІДПРИЄМСТВА 7 1.1. Поняття «конкуренція» та «конкурентоспроможність» 7 1.2. Основи психології поведінки споживача 14 1.3. Методи впливу та управління поведінкою споживача 21 РОЗДІЛ 2. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА АНАЛІЗВПЛИВУ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ТГ «АРС» 34 2.1. Загальна характеристика підриємства 34 2.1.1. Історія створення ТОВ «Торгова група «АРС-кераміка» 34 2.1.2. Характеристика напрямків бізнесу фірми 35 2.1.3. Характеристика позиції фірми на ринку 36 2.2. Управління підприємницькою діяльністю фірми 40 2.2.1 Організація та виконання маркетингових функцій, загальна оцінка персоналу фірми 40 2.2.2. Планування комерційної діяльності та зв'язки 45 2.3. Визначення цільової аудиторії компанії, аналіз конкурентоспроможності та вплив поведінки споживача на комерційну діяльність 52 2.3. 1. Аналіз стратегій взаємодії зі споживачами ТОВ «Торгова група «АРС-кераміка» 52 2.3.2. Дослідження ЦА компанії та її ключові характеристики 59 2.3.2.1. Аналіз конкурентоспроможності в галузі 66 2.3.2.2. Аналіз конкурентоспроможності компанії в системі маркетингових комунікацій з ЦА…………………………………………………………….......69 РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ, РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РОЛЬ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 73 3.1. Вплив поведінки споживача на конкурентоспроможність 73 3.2. Стратегії підвищення конкурентоспроможності через вплив на поведінку споживача 80 ВИСНОВКИ 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 86 ДОДАТКИ 86
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Дана робота присвячена дослідженням в галузі маркетингу та менеджменту, і стосується вивчення психології поведінки споживача, фактори впливу на неї та залежність конкурентоспроможності підприємства від поведінки споживачів, на основі даних отриманих протягом аналізу конкретного підприємства на ринку України. Дослідження поведінки споживача, як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства, є актуальною темою для сучасного бізнесу. У контексті глобалізації, постійних змін на ринку та зростання конкуренції, розуміння потреб та вподобань споживачів стає важливою передумовою для успішної діяльності підприємства. Застосування ефективних методів аналізу поведінки споживачів може сприяти розвитку бізнесу та забезпечити його стабільність на ринку. Актуальність кваліфікаційної роботи обумовлена високою значимістю проблеми дослідження поведінки споживачів у контексті підвищення конкурентоспроможності підприємства. Розуміння потреб споживачів та розробка відповідних маркетингових стратегій можуть стати ключем до успіху підприємства на ринку. Вона полягає в тому, що сучасний економічний розвиток нашої країни не можливо уявити без конкурентних компаній, здатних розвиватися завдяки змаганню за кращі умови на ринках збуту, удосконалюючи сервіс обслуговування клієнтів і використовуючи маркетинг, як основну «зброю» для заохочення покупців та впливу на їх поведінку, як споживачів. Основним завданням менеджменту проаналізованої компанії є створення сприятливого середовища для клієнтів компанії, задля оптимізації функціонування компанії та отримання кращих фінансових результатів. Дослідження поведінки споживача як фактора підвищення конкурентоспроможності підприємства стає актуальним у контексті вивчення теоретичних та методичних основ визначення сутності, характерних принципів та ознак конкурентоспроможності підприємств. Ця проблема привернула увагу численних вітчизняних та зарубіжних науковців, таких як Астахова В.І., Маренич А., Білецька І.І, Богацька Н.М., Вініченко І.І., Гринько Т.В., Дикань В.Л., Діксон П.Р., Должанський І.З., Загорна Т.О., Долишній М.І., Бєлєнький П.Ю., Гомольська Н.І., Донських А.С., Єрмолов М.О., Іванов Ю.Б., Мескон М., Оберемчук В.Ф., Осипов В.М., Піддубний І.О., Піддубна А.І., Портер М., Россіхіна О.Є., Савчук О.В., Сміт А., Уруков В., Фатхутдінов Р.А., Юданов А.Ю. та інші. Попри фундаментальний внесок цих учених, окремі аспекти принципів та ознак конкурентоспроможності підприємств вимагають подальшого дослідження для глибокого розуміння та аналізу їхньої сутності. Враховуючи це, дана дипломна робота спрямована на дослідження поведінки споживача, як важливого фактора підвищення конкурентоспроможності підприємства. У рамках цієї роботи будуть досліджені основні підходи та методи вивчення поведінки споживачів, визначені ключові фактори, що впливають на споживче рішення, а також розглянуті стратегії та інструменти, які можуть бути використані підприємствами для підвищення їх конкурентоспроможності на ринку. Метою кваліфікаційної роботи: є вивчення особливостей поведінки споживачів та визначення їх впливу на конкурентоспроможність підприємства., та на підставі цих даних робити висновки про господарську діяльність фірми. Дане дослідження має вирішити наступні завдання: 1) вивчити теоретичні основи управління поведінкою споживачів в системі конкурентоспроможності підприємства, зокрема розглянути поняття конкуренції та конкурентоспроможності, основи психології поведінки споживача та методи впливу та управління поведінкою споживача; 2) здійснити загальну характеристику діяльності підприємства ТГ «АРС», включаючи його історію створення, характеристику напрямків бізнесу, позицію на ринку, управління підприємницькою діяльністю та аналіз впливу поведінки споживачів на конкурентоспроможність підприємства; 3) визначити цільову аудиторію компанії, проаналізувати стратегії взаємодії зі споживачами, дослідити їх ключові характеристики та вплив на конкурентоспроможність компанії; 4) розробити пропозиції щодо вдосконалення діяльності та розвитку організації, зокрема, вивчити вплив поведінки споживача на конкурентоспроможність та розробити стратегії підвищення конкурентоспроможності через вплив на поведінку споживача. Для досягнення мети, були окреслені наступні завдання:  провести аналіз сучасних теорій та підходів до вивчення поведінки споживачів;  виявити основні фактори, що впливають на поведінку споживачів;  проаналізувати методи дослідження поведінки споживачів та їх застосування у маркетинговій діяльності підприємства;  визначити можливості впровадження результатів дослідження поведінки споживачів для підвищення конкурентоспроможності підприємства розробити рекомендації щодо використання результатів дослідження поведінки споживачів для підвищення ефективності маркетингових стратегій підприємства. Об’єктом дослідження: є процеси поведінки споживачів на ринку товарів та послуг на прикладі торгової групи «АРС». Предметом дослідження: є взаємодія між поведінкою споживачів та конкурентоспроможністю підприємства. У процесі дослідження було використано комплекс методів наукового пізнання, зокрема: аналіз та синтез, порівняльний та системний аналіз, абстракція та узагальнення, емпіричні методи (анкетування, спостереження, експеримент), статистичні методи обробки та аналізу даних. Наукова новизна даної дипломної роботи полягає у розробці комплексного підходу до аналізу поведінки споживачів з урахуванням специфіки ринку та особливостей підприємства. Також новизною є розробка рекомендацій щодо оптимізації маркетингових стратегій, заснованих на вивченні споживчих уподобань. Застосування отриманих результатів дослідження поведінки споживачів може допомогти підприємству у розробці та реалізації ефективних маркетингових стратегій, що сприятимуть підвищенню конкурентоспроможності та забезпеченню стабільного розвитку підприємства на ринку. У ході виконання кваліфікаційної роботи було проведено аналіз сучасних теорій та підходів до вивчення поведінки споживачів, визначено основні фактори, що впливають на поведінку споживачів, проаналізовано методи дослідження поведінки споживачів та їх застосування у маркетинговій діяльності підприємства. На основі проведених досліджень були розроблені рекомендації щодо використання результатів дослідження поведінки споживачів для підвищення ефективності маркетингових стратегій підприємства. Практичною базою дослідження послужили дані, надані працівниками та клієнтами ТГ «АРС». В даній роботі було описано залежність конкурентоздатності підприємства та його фінансових показників від змін в поведінці споживача. Апробація результатів дослідження здійснена в ….. Обсяг кваліфікаційної роботи складає 103 сторінок. Робота складається із трьох розділів, загальних висновків, списку використаних джерел ( 52 найменувань) та 5 додатків на 13 сторінках. Загальний обсяг кваліфікаційної роботи – 83 сторінок комп’ютерного тексту, містить 9 таблиць і 9 рисунків.