0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Маркетингова діяльність роздрібного торговельного підприємства на прикладі ТОВ «РУШ» ЄВА» (ID:964072)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Маркетинг
Сторінок: 30
Рік виконання: 2024
Вартість: 750
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ5 1.1 Суть маркетингу та його завдання5 1.2 Якість і ціна – основні елементи маркетингової політики підприємства6 1.3 Система засобів сучасного маркетингу10 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «РУШ» ЄВА13 2.1. Загальна характеристика діяльності підприємства13 2.2 Оцінка маркетингової діяльності торгового підприємства ТОВ «РУШ» ЄВА17 2.3 Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «РУШ» ЄВА25 ВИСНОВКИ27 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Сучасний ринок українського бізнесу вимагає від підприємств не лише якісних товарів та послуг, але й ефективних маркетингових стратегій для забезпечення успішного конкурентного виходу на ньому. А маркетингова діяльність є ключовим інструментом для будь-якої компанії, оскільки вона спрямована на задоволення потреб споживачів та створення стійкого позитивного іміджу бренду. Особливо важливо розглянути функціонування роздрібних підприємств, оскільки вони є найбільш доступними для споживачів та найближчими до них учасниками ринку. А одним із таких є ТОВ «РУШ» ЄВА, маркетингову діяльність якого було обрано проаналізувати. Аналіз ситуації даного підприємства на українському ринку роздрібної торгівлі в період війни дозволить зрозуміти, які виклики стоять перед українськими підприємствами, а також як вони адаптуються до цих умов і які можливості вони можуть використовувати для забезпечення стійкості та подальшого розвитку. Одним із ключових аспектів аналізу є вплив війни на соціальне становище населення та споживчу поведінку. Адже війна неминуче призводить до змін покупців відносно їхніх пріоритетів та витрат, що в свою чергу впливає на стратегії маркетингу підприємств. Метою курсової роботи є