0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

"Підлітковий вік як кризовий період: прояви та адаптація" (ID:400187)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Психологія
Сторінок: 32
Рік виконання: 2020
Вартість: 650
Купити цю роботу
Зміст
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ I. КРИЗА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. 1.1 Дослідження підліткової кризи у психологічні літературі. 1.2 Соціально-психологічні передумови підліткової кризи. 1.3 Зміст та симптоми перебігу підліткової кризи. 1.4. Шляхи адаптації підлітків у кризовому періоді. РОЗДІЛ II. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ АСПЕКТІВ ПЕРЕБІГУ КРИЗИ ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ 2.1. Діагностика стану агресії: опитувальник Басса-Дарки. Опис методики. 2.2. Аналіз експериментальних даних. 2.3. Опитувальник "Поведінка батьків і ставлення підлітків до них". Опис методики. 2.4. Аналіз експериментальних даних. Додаток 1 Додаток 2 Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Проблема розвитку особистості на різних вікових етапах останнім часом стала предметом гострих дискусій серед сучасних науковців. Кожен вік характеризується певним рівнем психічного розвитку особистості, а також соціально–психологічною ситуацією, в якій відбувається розвиток особистості. Динаміка психічного розвитку особистості виявляється як у стабільних, так і в перехідних періодах. Переломи, різкі перебудови, повороти у становленні є необхідним результатом діалектичності психічного розвитку. Однією з характеристик вікового періоду особистості є наявність кризи. Криза (грец. krisis – перелом) – нормативний, нестабільний процес, який виникає під час переходу людини від одного вікового періоду до іншого, пов'язаний з якісними перетвореннями у соціальних відносинах, діяльності, свідомості і виявляється в цілісних психічних і особистісних змінах.