0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Відгуки - Сторінка 25

Відгуки на сайті Magistr.in.ua
367
Відгуків
4.9
Середня оцінка
Відгуки на незалежних сайтах:
Ref-rating.com.ua
OtzyvSite.ru
5 листопада 2009
()
Роботу прийняли. Все ОК. Успіхів вам і процвітання
1 жовтня 2009
()
Огромное,Вам, спасобо за курсовую работу, сдала с первого раза без проблем! Спасибо за понимание и просто качественную работу.
17 листопада 2008
()
Хочу поблагодарить за соблюдение сроков и серьёзное отношение к работе!!! Спасибо
5 листопада 2008
()
Спасибо! Выручили!!!, на следующую сессию снова к Вам :)
30 жовтня 2008
()
Все прийшло. Дякую!
6 жовтня 2008
()
БОЛЬШОЕ-БОЛЬШОЕ СПААААААСИИБООО!!!!!!!!!!!
27 вересня 2008
()
Вы меня выручили. Спасибо!!!
Будемо вдячні і за ваш відгук :)

Як залишити відгук?

Зворотній зв'язок від клієнтів завжди мотивує нас ставати кращими.
Якщо ви хочете залишити нам слова вдячності або конструктивну критику - ви можете це зробити двом шляхами:

  1. Залишити відгук на нашому сайті - magistr.in.ua
  2. Залишити відгук на будь-якому незалежному сервісі із відгуками

1. Відгуки на сайті Magistr.in.ua

Залишити відгуки на сайті ви можете через ваш особистий кабінет клієнта.

Блок оцінки роботи з'являється у вашому кабінеті, коли замовлення
переходить у статус "Виконано".

Якщо ви хочете залишити нам відгук, але щоб він не з'явився на цій сторінці - просто заберіть прапорець "Опублікувати на сторінці з відгуками".

2. Відгуки на незалежних сайтах

Ми надзвичайно вдячні за відгуки на незалежних сайтах - особливо, якщо ці відгуки позитивні :)

При розміщенні відгуку, обов'язково вказуйте ваш ID замовлення. Залишаючи ваш ID - ви допомагаєте нам зрозуміти, який саме автор заслужив на премію (або "на горіхи").

А також прохання максимально точно описати процес вашого замовлення і сторони, які нам варто покращити.