066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Правила користування сервісом magistr.ua для клієнтів

1. Визначення термінів

Сервіс — сукупність програмних та апаратних засобів, об’єднаних простором доменного імені magistr.ua, що забезпечують взаємодію між користувачами, які мають спільною метою створення, редагування та іншу діяльність з приводу творів освітнього та наукового характеру.

Замовник (Користувач) — зареєстрована на Сервісі у відповідності з  умовами даних Правил фізична особа, що здійснює пошук Авторів за допомогою Сервісу.

Автор (Автор) — зареєстрована на Сервісі у відповідності з  умовами даних Правил фізична особа - підприємець, що здійснює пошук Замовника за допомогою Сервісу.

Обліковий запис — унікальне ім’я (логін) іпароль для доступу до  персональних сторінок Замовника в рамках Сервісу.

Адміністрація - фізична особа, яка виконує функції:

  • фільтрації вхідних запитань;
  • взаємодії з замовником і з автором протягом роботи над проектом;
  • врегулювання конфліктних ситуацій протягом роботи;
  • формування бази заявок (запитань);
  • контролю ціноутворення на конкретну послугу;
  • контролю якості надання послуги на всіх етапах надання допомоги Автором;
  • контролю своєчасної оплати послуг;
  • та інші функції, необхідні для максимально ефективної роботи Сервісу.

2. Основні положення

2.1.  Замовник погоджується з умовами даних Правил, приймає їх та зобов’язується безумовно їх дотримуватись. Використання сервісу є автоматичною згодою, що засвідчує прийняття умов даних Правил.

2.2. Правила користування та зміни до них вступають в силу з моменту опублікування на Сервісі. Зміни можуть бути внесені в будь–який момент. Замовник підтверджує, що при користуванні сервісу він ознайомлений з Правилами і приймає їх.

2.3. Сервіс надає Замовнику послугу здоступу до функціональних можливостей Сервісу без перерв, за виключення часу для проведення необхідних ремонтних та інших робіт. Адміністрація не несе відповідальності за затримки, збої, неповернуту або несвоєчасну доставлену роботу, видалення або незбереження якої-небудь користувацької персональної інформації.


3. Права та обов'язки сторін

3.1. Права та обов'язки Замовника

3.1.1. Замовник несе відповідальність за достовірність і точність заповнення свого профілю, також всієї інформації, що розміщується ним на Сайті.

3.1.2. На сервісі заборонені:

3.1.2.1. Заклики до насильницької зміни чи повалення конституційного ладу або до захоплення державної влади; заклики до зміни адміністративних меж або державного кордону України, порушення порядку, встановленого Конституцією України; заклики до погромів, підпалів, знищення майна, захоплення будівель чи споруд, насильницького виселення громадян; заклики до агресії або до розв'язування воєнного конфлікту.

3.1.2.2. Нецензурні прямі та непрямі образи в чию- небудь сторону, в тому числі, засновані на етнічній, расовій чи релігійній приналежності, а також висловлювання, що носять шовіністичний характер.

3.1.2.3. Образлива поведінка і вирази по відношенню до Адміністрації та інших користувачів Сервісу.

3.1.2.4. Розміщення Замовником замовлень і реклами товарів і послуг, троянських програм, вірусів, інтернет-хробаків, програм для злому або несанкціонованого доступу до інформації, а також інших "хакерських" програм, які можуть завдати шкоди програмному забезпеченню і / або комплектуючим частинам інформаційних систем.

3.2. Права і обов'язки Адміністрації

3.2.1. Адміністрація визначає правила поведінки на сервісі і залишає за собою право вимагати їх виконання від користувачів.

3.2.2. Адміністрація залишає за собою право вносити зміни в Правила без будь-якого спеціального повідомлення користувачів про такі зміни.

3.2.3. Адміністрація залишає за собою право в будь-який час вносити зміни в інформацію, яка опублікована на сервісі.

3.2.4. Адміністрація має право направляти Користувачам інформаційні повідомлення виключно в рамках користування Сервісом.

3.2.5. Адміністрація не несе відповідальності за достовірність інформації, опублікованої в межах Сервісу, і / або коректність висловлювань його користувачів.

3.2.6. Якщо Користувач не згоден з рішенням Адміністрації, він має право написати лист з обґрунтуванням своєї незгоди на адресу Адміністрації Сайту.

3.2.7. Адміністрація може позбавити права користування Сервісу Користувача, який порушує умови Правил.

3.2.8. Адміністрація має право заблокувати або видалити акаунт Користувача, а також заборонити доступ з використанням будь-якої інформації до Сервісу, і видалити будь-який контент Користувача без пояснення причин, в тому числі в будь-якому з наступних випадків:

  • порушення Користувачем умов Угоди або умов інших документів, передбачених Угодою.
  • вчинення Користувачем дій, що призвели до або здатних спричинити нанесення шкоди діловій репутації Сервісу.
  • отримання значної кількості скарг від інших користувачів.
  • надання неправдивої інформації в публічному профілі.
  • публікація особистого листування з іншими користувачами на публічно доступних ресурсах.
3.2.9. Адміністрація залишає за собою право рекламувати послуги Сервісу на свій розсуд шляхом обробки контенту і відображення його на відповідних сторінках Сервісу і його межами, з правом його структурування, редагування, інтеграції, поділу, перегрупування, перекладу текстової частини контенту на інші мови та інше. Адміністрація не несе відповідальності за будь-які помилки, спотворення, упущення, неточності, видалення, дефекти контенту в зв'язку з перекладом текстової частини контенту на інші мови.


4. Згода на обробку персональних даних

4.1. Розміщуючи на Сервісі свої персональні дані, Замовник підтверджує, що робить це добровільно, а також те, що він добровільно надає їх Адміністрації для обробки. Якщо Замовник не згоден з викладеними вище умовами, то він не повинен реєструватися на Сервісі або повинен негайно видалити свій аккаунт і використовувати Сервіс виключно для перегляду.

4.2. Замовник має  право:

  • знати про джерела збирання, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження або місце проживання (перебування) власника чи розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим ним особам, крім випадків, встановлених законом;
  • отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані;
  • на доступ до своїх персональних даних;
  • отримувати не пізніш як за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків, передбачених законом, відповідь про те, чи обробляються його персональні дані, а також отримувати зміст таких персональних даних;
  • пред'являти вмотивовану вимогу власнику персональних даних із запереченням проти обробки своїх персональних даних;
  • пред'являти вмотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних будь-яким власником та розпорядником персональних даних, якщо ці дані обробляються незаконно чи є недостовірними;
  • на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним приховуванням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи ганьблять честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи;
  • звертатися із скаргами на обробку своїх персональних даних до  суду;
  • застосовувати засоби правового захисту в разі порушення законодавства про захист персональних даних;
  • вносити застереження стосовно обмеження права на обробку своїх персональних даних під час надання згоди;
  • відкликати згоду на обробку персональних даних;
  • знати механізм автоматичної обробки персональних даних;
  • на захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.
4.3. Адміністрація обробляє тільки ті персональні дані Замовника, які були розміщені ним на Сервісі. Персональні дані Замовника обробляються за допомогою програмно-апаратних та технічних засобів Сервісу.

4.4. Метою обробки персональних даних Замовника є забезпечення функціонування Сервісу і подальше надання послуг Авторами.

4.5 Адміністрація Сервісу зобов'язується не передавати персональні дані Авторів третім особам, крім випадків передбачених чинним законодавством України.


5. Порядок оплати

5.1. Використання Сервісу є безкоштовним, доступ до Сервісу надається всім зацікавленим сторонам рівною мірою.

5.2. Адміністрація Сервісу здійснює резервування плати за послуги, що надаються Авторами.

5.3.  За рішенням Адміністрації Сервісу кошти, використані на купівлю послуги на сервісі, можуть бути повернуті у випадках, визначених даними правилами.

5.4. У разі порушення правил Сервісу кошти, використані на купівлю послуги на сервісі, не повертаються.


6. Порядок надання послуг

6.1. Замовник у власному аккаунті здійснює реєстрацію замовлення.

6.2. Замовник зобов’язаний самостійно визначити якісні та кількісні характеристики завдання, яке замовляється Автору. У випадку подальшої зміни таких характеристик завдання надання послуги можливе лише за додатково обумовлену Автором плату.

6.3. Прийняття Замовником пропозиції щодо виконання послуг Автором є погодженням умов договору про надання послуг, що розміщується на Сервісі, щодо якого застосовуються положення статті 633 Цивільного кодексу України (публічна оферта).

6.4. Комунікація між Замовником та Автором здійснюється за допомогою персонального менеджера Сервісу.

6.5. Термін виконання послуги узгоджується Замовником при оформленні послуги.

6.6. Завдання передається Авторові для виконання лише після здійснення резервування коштів за оплату послуг Автора.

6.7. У випадку необхідності виправлення недоліків чи переробки результатів наданої Автором послуги, Замовник зобов’язаний  викласти відповідні зауваження у письмовій / графічній формі.

6.8. У випадку необхідності виправлення недоліків чи переробки результатів наданої Автором послуги, Адміністрація Сервісу не несе відповідальності за вмотивовану та обгрунтовану відмову Автора. 

6.9. Адміністрація Сервісу не несе відповідальності за якість наданих послуг, крім випадків обумовлених даними правилами.

6.10. Сервіс не несе відповідальність за порушення прав інтелектуальної власності, що можуть виникати в процесі надання 


7.  Технічні умови

7.1. Оформлення робіт авторами згідно стандартних параметрів: кегель 14, Times New Roman, 1.5 інтервал, якщо інше не обумовлено Сторонами.

7.2. Не надання методичних вказівок (не прикріплення методички) до написання та оформлення роботи є вираженням згоди на виконання роботи згідно умов Автора.

7.3. У випадку розбіжностей вимог у анкеті замовлення та  методичці, автор самостійно обирає вимоги виконання роботи.

7.4. Замовник має право в будь-який час з моменту оформлення Замовлення внести уточнення і доповнення до Замовлення, що не міняють обсяг послуг, що надаються.

7.4.1. Внесення уточнень чи доповнень до замовлення можливе лише через кабінет клієнта (аккаунт Замовника).

7.4.2. У разі якщо в результаті внесених доповнень обсяг робіт збільшився, Автор має право збільшити термін виконання, а також пропорційно збільшити вартість Замовлення.

7.4.3. У випадку незгоди Замовника з вартістю наданих Автором послуг з коригування роботи, розмір зарезервованої оплати за такі послуги не повертається Замовнику.

7.4.4. Замовник має право продовжити співпрацю з Автором на початково обумовлених терміні та вартості.

7.4.5. Автором послуги коригування надаються у термін до 5 календарних днів.

7.4.6. Замовнику забороняється самостійне коригування результату наданих послуг Автором
незалежно від етапу надання послуг.

7.5. Унікальність тексту.

7.5.1. Замовник самостійно вказує необхідний відсоток унікальності тексту за методом виявлення копій.

7.5.2. Фінальна перевірка унікальності робіт Автора проводиться в системі AntiPlagiarismNET, якщо інше не обумовлено Автором чи Замовником.

7.5.3. Якщо робота буде перевірятися на унікальність тексту методом виявлення рерайту, то це додатково потрібно вказати у вимогах до замовлення.

7.5.4. Збільшення відсотку унікальності роботи від початково обумовленого здійснюється Автором за додаткову плату.

7.5.5.Сервіс не несе відповідальності за некоректно вказані Замовником вимоги до рівня унікальності, коефіцієнт подібності чи не обумовлену в заявці потребу використання щодо перевірки на унікальність роботи іншої системи, відмінної від AntiPlagiarismNET.

7.6. Порядок подання претензій (уточнень та доповнень).

7.6.1. Претензії щодо якості виконаної роботи та наданих Автором послуг приймаються до розгляду протягом 45 днів з моменту отримання обумовленого заявкою Замовника результату шляхом подання через кабінет клієнта за допомогою технічних засобів Сервісу через натискання на кнопку «Доопрацювати».

7.6.2. Претензії по якості виконаної роботи приймаються до розгляду в письмовій формі протягом гарантійного терміну.

7.6.3. Претензії розглядаються лише за наявності в Замовника рецензії наукового керівника.

7.6.4. За подання більше ніж трьох претензій  Автор має право вимагати додаткову плату.

7.6.5. Претензії подані по закінченню терміну, визначеного п.7.7.1, розглядаються Автором за попередньою його згодою та за додатково обумовлену плату.

7.7. Строк надання послуг Автором.

7.7.1. Обчислення строку надання послуг Автором розпочинається з моменту резервування коштів Замовником.

7.7.2. Обчислення строку надання послуг призупиняється у випадку не здійснення резервування коштів, не надання узгодженого (затвердженого) плану для надання послуг, несвоєчасної відповіді на звернення Автора.

7.8. Сервіс та Автор не несуть відповідальність за дії та оцінку Замовника чи третіх осіб по відношенню до кінцевого результату наданих Автором послуг.

7.9. Автор може відмовитися від надання послуг в разі внесення Замовником істотних змін до початкового замовлення або при зміні термінів виконання. Вартість попередньо зарезервованих коштів не повертається та Автор має право на оплату пропорційно наданих послуг.

7.10. Замовник здійснює оплату Автору відповідно до пропорційно наданих послуг у випадку скасування заявки за ініціативою Замовника.


8. Порядок розгляду спорів та відповідальність сторін

8.1. Адміністрація Сервісу не приймає участі в суперечках (в тому числі і судових) між Користувачами Сервісу, а також за участю третіх осіб.

8.2. Адміністрація Сервісу не несе відповідальності за якість послуг, що надаються Авторами, крім випадків обумовлених даними правилами.

8.3. Адміністрація Сервісу не несе відповідальності за будь-які можливі збитки, і / або упущену вигоду користувачів або третіх осіб, заподіяних в результаті використання, або неможливості використання Сервісу.

8.4. Адміністрація Сервісу не несе відповідальності за дії користувачів або третіх осіб, що порушують чинне законодавство України.

8.5. Адміністрація Сервісу не несе відповідальності за інформацію і матеріали, що розміщуються Користувачами в рамках Сервісу.

8.6. Адміністрація Сервісу не гарантує, але зобов'язується докласти всіх зусиль, для, безпомилкового і безперервного функціонування Сервісу

8.7. Автор несе відповідальність за всі дії, здійснені від імені Автора в межах Сервісу;

8.8. Автор несе відповідальність за якість і своєчасність виконання прийнятих в рамках Сервісу зобов'язань.

8.9. Автор несе відповідальність за безпеку конфіденційної інформації, використовуваної для доступу до Сервісу.