Будівництво дорожнього одягу (ID:744496)
Зміст
Вступ ……………………..……………………..……………………..………… 4
1 Розрахунок параметрів спеціалізованих потоків ………..……………..… 6
2 Розробка схеми раціонального переміщення земляних мас……………… 7
3 Технологія та організація виконання робіт з влаштування земляного полотна …...……………..……………………..…………………..………………9
4 Технологія та організація виконання робіт з влаштування шарів дорожнього одягу…...……………..……………………..…………………..………11
5 Оцінка транспортно-експлуатаційного стану існуючої мережі автомобільних доріг та призначення ефективних ремонтних заходів…..…………
15
6 Розрахунок необхідних ресурсів для експлуатаційного утримання автомобільної дороги...……………..……………………..…………………..……19
7 Контроль якості виконання робіт ………………………………….……… 21
8 Охорона праці ……………………..……………………..……………………. 22
9 Охорона навколишнього середовища ……………………..………………… 24
Список літератури ……………………..……………………..………………… 25
Зразок роботи
Автомобільні дороги – важлива ланка загальної транспортної системи
країни, без якої неможливе функціонування жодної галузі народного господарства. Рівень розвитку та технічний стан мережі автомобільних доріг впливає на розвиток країни в цілому та її окремих регіонів, характеризує економічний стан країни та соціальне становище населення, визначає майбутнє країни та її життєздатність в умовах ринкових відносин, оскільки надійні транспортні мережі сприяють підвищенню ефективності використання усіх видів ресурсів, зменшенню затрат часу на здійснення перевезень пасажирів та вантажів, а отже, підвищенню продуктивності праці.
Дорожня мережа – національний скарб країни, який потрібно берегти, збільшувати та ефективно використовувати.
В теперішньому часі дорожнє господарство України лише набирає обертів,
так як тільки почали фінансування дорожнім організаціям але потрібно підвищувати технічний стан та експлуатаційні якості існуючих доріг до рівня європейських країн, що потребує їх реконструкції та більш якісного утримання.
Забезпечення безпеки дорожнього руху слід розглядати як важливе
соціально – економічне завдання. Дорожньо–транспортні пригоди завдають значних збитків країні, викликають серйозні ускладнення у роботі автомобільного транспорту, представляють загрозу для життя й здоров’я людей. У теперішній час автомобільним транспортом щорічно перевозиться вантажів і пасажирів у де кілько раз більше, ніж іншими видами транспорту разом узятими.
У народному господарстві усі види транспорту створюють єдину транспортну систему та процюють у взаємній ув’язці. Транспорт є невід’ємним елементом будь-якого виробництва, забезпечуя зв’язок між помисловими, сільхозгосподарьськими та іншими отрослями господарства; впливає на усі процеси розвитку економіки нашей держави, на розмішенення продуктових сил, освоєння нових районів та природніх богатств; сприяє підвишенню життєвого рівня народу і його культури, має величезне значення в укріплюванні обороноздатності. Особливо значну роль автомобільного транспорту в освоїнні малонаселених районів та нових сільскогосподарських теріторій, у розробці великих родовищ корисних копалин.
Однак ефективна робота автомобільного транспорту визначається якісним
майном транспортної сіті, то є майном автомобільних доріг і їх протяжність. Це положення придбає особливу важливість на рівні регіональних перевезень. Тому у числі первісних задач що стоять у теперішний час перед Україною в області транспорту, виявляється завершенням формування сіті місцевих автомобільних доріг то поліпшення технічного стану існуючих автомобільних доріг.
Рішення вище названих задач вимагає капітальних вкладень. У зв’язку з чим перед проектувальниками автомобільних доріг ставляться питання особливої значимості по визначенню найбільш ефективних технічних рішень, направлених на зниження трудомісткий будівельних та ремонтних робіт.
Зменшення потрібності дефіцитних будівельних матеріалів, можливість механізації та індустріалізації дорожно-будівельних робот і продовження строків будівельного виробництва. Пошук цих рішень засновується на широкому використанні місцевих дорожно-будівельних матеріалів та промислових відходів, а також інших передових досягнень вітчизняних і закордонній дорожньої науки.
Інші роботи з даної категорії: