0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування активного словника у дітей третього року життя засобом розучування малих фольклорних творів (ID:1043180)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 36
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АКТИВНОГО СЛОВНИКА У ДИТЕЙ ТРЕТЬОГО РОКУ ЖИТТЯ…………………..5 1.1 Психологічні особливості дітей 3-х років……………………………….5 1.2 Розвиток мовлення у цьому віці…………………………………………..8 1.3 Формування словника через розучування фольклорних творів…………11 РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА ЧАСТИНА ФОРМУВАННЯ СЛОВНИКА……………………………………………………………………18 2.1 Опис експерименту з вивчення впливу розучування фольклорних творів на формування активного словника у дітей 3-х років………………………18 2.2 Аналіз результатів експерименту………………………………………..25 ВИСНОВКИ………………………………………………………………….32 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………….34
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Мовний розвиток дитини-один з найважливіших аспектів його загального розвитку. Саме в ранньому віці, в період від 1 до 3 років, відбувається бурхливий розвиток мови, закладаються основи для подальшого формування особистості. У цей період особливо важлива робота з розвитку активного словникового запасу дитини, оскільки він є основою його розмовної мови. Одним з ефективних методів розвитку активного словника у дітей третього року життя є використання невеликих фольклорних творів (пісеньок, віршиків, потешек, казок). Їх ритмічна структура, емоційність, образність сприяють кращому запам'ятовуванню слів, формують почуття мови, розвивають уяву і творчі здібності. Об'єкт дослідження: Процес формування активного словника у дітей третього року життя. Предмет дослідження: Використання малих фольклорних творів як засобу розвитку активного словника у дітей третього року життя. Мета дослідження: Дослідити вплив малих фольклорних творів на розвиток активного словника у дітей третього року життя. Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу з проблеми розвитку мови у дітей раннього віку. 2. Розкрити особливості формування активного словника у дітей третього року життя. 3. Вивчити методику використання малих фольклорних творів у роботі з дітьми третього року життя. 4. Експериментально дослідити вплив малих фольклорних творів на розвиток активного словника у дітей третього року життя. 5. Розробити методичні рекомендації щодо використання малих фольклорних творів у роботі з дітьми третього року життя. Методи дослідження: • Теоретичні: аналіз психолого-педагогічної літератури, узагальнення передового педагогічного досвіду. • Емпіричні: спостереження, бесіда, педагогічний експеримент. • Методи обробки результатів: кількісний та якісний аналіз даних. Наукова новизна дослідження: Полягає в розробці методики використання малих фольклорних творів з урахуванням вікових та психологічних особливостей дітей третього року життя, спрямованої на розвиток їх активного словника. Практична значимість дослідження: Результати дослідження можуть бути використані вихователями дошкільних закладів, педагогами раннього розвитку, батьками для розвитку активного словника у дітей третього року життя засобом малих фольклорних творів. Структура роботи: Курсова робота складається з двох розділів, вступу, висновків та списку використаних джерел.