СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОМУНІКАТИВНІ СТРАТЕГІЇ ЗАХОПЛЕННЯ УВАГИ У СУЧАСНОМУ АНГЛОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ (ID:1271386)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 87
Рік виконання: 2024
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ЗАХОПЛЕННЯ УВАГИ У РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ 9 1.1. Лінгвостилістичні особливості рекламного дискурсу 9 1.2. Комунікативні стратегії створення рекламного тексту 20 Висновки до першого розділу 31 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЙ ЗАХОПЛЕННЯ УВАГИ У СУЧАСНОМУ АНГЛОМОВНОМУ РЕКЛАМНОМУ ДИСКУРСІ 33 2.1. Використання комунікативних стратегії захоплення уваги в англомовному рекламному дискурсі 33 2.2. Лексико-граматичні засоби захоплення уваги у сучасному англомовному рекламному дискурсі 52 2.3. Специфіка мовних та синтаксичних засобів захоплення уваги в англомовній рекламі 64 Висновки до другого розділу 77 ВИСНОВКИ 78 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 81 ДОДАТКИ 85
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ДО РОБОТИ ДОДАЮ ДОПОВІДЬ ТА ПРЕЗЕНТАЦІЮ НА ЗАХИСТ! ВСТУП Актуальність теми. Рекламний дискурс має важливе значення у філологічній науці як з теоретичної, так і з практичної точки зору завдяки своєму впливу на споживачів. Ефективність рекламних текстів значною мірою залежить від грамотного застосування мовних норм, точності та лаконічності фраз, які є ключовими елементами успішного позиціонування бренду або продукту. Актуальність теми дослідження зумовлена швидким зростанням впливу рекламної сфери, що спричиняє встановлення нових стандартів для аудіовізуальних компонентів у цій галузі. Постійне вдосконалення дизайну та структури рекламних текстів створює необхідність більш глибокого аналізу коротких текстів та їхніх виражальних засобів, які мають стратегічне значення для впливу на сучасного споживача. Різноманітні аспекти лінгвостилістичних вимірів рекламного дискурсу розглядаються у працях таких учених, як етнографи (І. Аксаков, В. Гнатюк, М. Максимович, В. Милорадович, М. Пазяк, Т. Рильський, Ф. Рильський, М. Сумцов, І. Франко), філософи (Ж. Бодрійяр, Ж. Дерріда, О. Лосєв, Ю. Лотман, Дж. Остін, Д. Серл, Г. Сковорода, К.-Л. Стросс, М. Фуко, М. Гайдеггер), історики (М. Грушевський, М. Костомаров, І. Крип’якевич, В. Мацєжинський, М. Тангейт, Н. Яковенко), фахівці з реклами та маркетингу (Ф. Еркенова, Дж. Левінсон, А. Лященко, Д. Огілві, Є. Ромат, В. Музикант), літературознавці (М. Бахтін, Д. Чижевський, Ю. Шевельов, В. Шевчук), а також етнологи та націологи (О. Донченко, Р. Кісь, З. Лановик, М. Лановик, Ю. Романенко, А. Скрипник та інші). Об’єктом дослідження є комунікативні стратегії захоплення уваги у сучасному англомовному дискурсі. Предметом дослідження є комунікативні стратегії створення рекламного тексту. Мета дослідження полягає у досліджені особливостей комунікативних стратегій захоплення уваги у сучасному англомовному дискурсі. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження: 1) дати характеристику лінгвостилістичних особливостей рекламного дискурсу; 2) розглянути комунікативні стратегії створення рекламного тексту; 3) дослідити стратегії текстотворення англомовної реклами; 4) проаналізувати використання комунікативних стратегії в англомовному рекламному дискурсі; 5) дослідити специфіку засобів захоплення уваги в англомовній рекламі. Матеріалом дослідження дослідження слугувавли англомовні рекламні слогани та тексти з англомовних Інтернет-сайтів. Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані такі методи: загальнонаукові – аналіз, синтез, узагальнення – для уточнення теоретичних засад і формування висновків дослідження; лінгвістичні методи: метод аналізу словникових дефініцій – для з’ясування значення аналізованих термінологічних одиниць; синтаксичний та лексичний аналіз (для виокремлення особливостей комунікативних стратегії в англомовному регламному дискурсі), зіставний, описовий та дискурсивний методи. Практичне значення матеріали дослідження можуть бути використані при написанні курсових і кваліфікаційних робіт, на семінарських заняттях з англійської філології, аналізу та інтерпретації публіцистичного тексту та підготовки навчальних посібників для старшокласників і студентів. Наукова новизна дослідження одержаних результатів полягає в тому, що у роботі проаналізовано особливості комунікативних стратегій захоплення уваги у сучасному англомовному дискурсі. Апробація результатів дослідження. Основні положення та результати роботи представлені у виступі на …. Робота складається зі вступу, двох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел. .
Інші роботи з даної категорії: