СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання соціальних мереж у процесі формування компетентності діалогічного мовлення у 10 класі при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки» (ID:1271419)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 33
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ 5 1.1. Сутність поняття компетентності діалогічного мовлення 5 1.2. Використання соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення 10 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ УЧНІВ 10 КЛАСУ 16 2.1. Етапи формування компетентності діалогічного мовлення учнів 10 класу 16 2.2. Комплекс вправ з використанням соціальних мереж для формування компетентності діалогічного мовлення при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки» 21 ВИСНОВКИ 29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми полягає в тому, що в умовах сучасної освіти, яка постійно адаптується до нових технологій, стає надзвичайно важливим використання інноваційних підходів для розвитку комунікативних навичок учнів. У зв'язку з широким впровадженням цифрових технологій, соціальні мережі стали не лише платформами для спілкування, а й ефективними інструментами навчання. Вони відкривають нові можливості для розвитку мовлення, активізації навчального процесу та покращення взаємодії між учнями і вчителем. Сучасні учні, зокрема старшокласники, вже мають великий досвід користування соціальними мережами, тому їх використання в навчальному процесі дозволяє значно підвищити мотивацію до вивчення іноземних мов та розвитку діалогічного мовлення. Соціальні мережі дають можливість учням брати участь у реальних комунікаціях, практикувати мову в умовах, наближених до повсякденного життя. Це сприяє не лише покращенню лексичного запасу та граматичних навичок, але й розвитку критичного мислення, самовираження та вміння вести конструктивні дискусії. Багато вітчизняних й зарубіжних методистів та наукових фахівців підкреслювали освітній вплив використання соціальних мереж на формування іншомовної компетентності вивчали: Бігич О. Б., Бориско Н. Ф., Борецька Г. Е., Гапонова С. В., Майєр Н. В., Ніколаєва С. Ю., Шукліна С. І. [1], Бондарук Я. В. [2], Кирпа А. В. [9], Коваль С. В. [10], Кузьменко Н.В. [12] та інші. Разом з тим використання соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення в процесі вивчення англійської мови є сьогодні актуальною проблемою, що обумовило вибір теми курсової роботи. Мета дослідження – методичне обгрунтування соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення в процесі вивчення англійської мови учнями 10 класу. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  вивчити сутність поняття компетентності діалогічного мовлення;  розглянути соціальні мережі як засіб формування компетентності діалогічного мовлення;  визначити етапи формування компетентності діалогічного мовлення учнів 10 класу;  розробити комплекс вправ з використанням соціальних мереж для формування компетентності діалогічного мовлення при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки». Об’єктом дослідження є процес формування мовної компетентності під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітніх шкіл. Предметом дослідження є використання соціальних мереж в процесі вивчення англійської мови. Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані наступні методи: теоретичні – вивчення та аналіз філософської, психологічної, педагогічної, методичної літератури та узагальнення одержаної інформації з метою дослідження сутності, структури і особливостей використання соціальних мереж в процесі вивчення англійської мови; теоретичне узагальнення педагогічного досвіду щодо формування компетентності діалогічного мовлення під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітніх шкіл; розробка вправ з використанням соціальних мереж для формування компетентності діалогічного мовлення при вивченні теми «Сімейне життя і стосунки»». Методологічна основа курсової роботи базується на здобутках теорії і практики щодо використання соціальних мереж як засіб формування компетентності діалогічного мовлення. Практичне значення курсової роботи полягає у тому, що сформульовані в ній висновки можуть бути використані вчителем в практичній діяльності на на уроках англійської мови у 10 класі.
Інші роботи з даної категорії: