СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Використання інтернет-ресурсів при формуванні іншомовної писемної мовленнєвої компетентності учнів старших класів (ID:1271420)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 1000
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПИСЕМНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ 6 1.1. Сутність іншомовної писемної компетентності, цілі, принципи та методи її формування 6 1.2. Особливості використання інтернет-ресурсів для формування іншомовної писемної компетентності 12 РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПИСЕМНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У 10 КЛАСІ 19 2.1. Етапи формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності 19 2.2. Комплекс вправ з використанням інтернет-ресурсів для формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності учнів 10 класу 26 ВИСНОВКИ 33 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 36
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми зумовлена потребою розвитку іноземної комунікативної компетентності учнів, що є однією з основних стратегічних цілей вивчення іноземної мови в сучасній освітній практиці. Важливою складовою цієї компетентності є писемне мовлення, яке є необхідним для повноцінної комунікації в умовах глобалізації та інтеграції. Письмова комунікація набуває все більшого значення в сучасному світі, оскільки вона активно використовується в професійному, науковому, соціальному та особистому житті. У зв'язку з цим виникає необхідність інтеграції сучасних технологій у процес навчання, зокрема інтернет-ресурсів, які можуть значно підвищити ефективність формування іншомовної писемної компетентності. Веб-ресурси забезпечують доступ до реальних мовних матеріалів, сприяють розвитку навичок письмового мовлення через інтерактивні платформи та дозволяють використовувати різноманітні інструменти для практики та вдосконалення навичок письма на іншій мові. Це дозволяє значно збільшити мотивацію учнів, а також удосконалити їхні письмові навички, що є важливим етапом на шляху до формування конкурентоспроможних особистостей у сучасному світі. Так, проблемою іншомовної комунікативної компетентності у письмі займались ціла плеяда науковців серед яких Апалат Г., Бігич О., Богуш А., Бориско Н., Борецька Г., , Добровольська Л., Задільська Г., Задорожна І., Калінчук А., Комар Л., Кремень В., Куц С., Максимова О., Мневець С., Тарнопольський О. та ін. Дослідження підходів до іншомовної комунікативної компетентності у письмі вивчали також зарубіжні дослідники: Флауерд'ю Дж., Галлідей М., Кресс Г., Тріббл С., Свейлз Дж., Германс Ф., Браун Д., Бернетт Б., Гарріс С., Ріверс В. Використанню інтернет-ресурсів при вивченні іноземної мови присвячено роботи Болтак І., Задільської Г., Зварич І., Комар Л., Кохан О., Кузів М., Михайлової Н., Полкової І., Юрчиш Т. та ін. Разом з тим, використанням інтернет-ресурсів для формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності в процесі вивчення англійської мови є сьогодні актуальною проблемою, що обумовило вибір теми курсової роботи. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично перевірити ефективність запропонованого комплексу вправ для формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності з використанням інтернет-ресурсів під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітньої школи. Реалізація поставленої мети зумовила потребу у розв’язанні таких завдань дослідження:  вивчити сутність поняття іншомовної писемної мовленнєвої компетентності;  розглянути інтернет-ресурси як засіб формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності;  визначити етапи формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності у 10 класі;  розробити комплекс вправ з використанням інтернет-ресурсів для формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності учнів 10 класу. Об’єктом дослідження є процес формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності з використанням інтернет-ресурсів під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітньої школи. Предметом дослідження є методика формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності з використанням інтернет-ресурсів під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітньої школи. Для досягнення мети і вирішення поставлених задач були використані наступні методи: теоретичні – вивчення та аналіз філософської, психологічної, педагогічної, методичної літератури та узагальнення одержаної інформації з метою дослідження сутності, структури і особливостей використання інтернет-ресурсів в процесі вивчення англійської мови; теоретичне узагальнення педагогічного досвіду щодо формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності під час вивчення англійської мови учнями 10 класу загальноосвітніх шкіл; розробка вправ з використанням інтернет-ресурсів для формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності учнів 10 класу. Методологічна основа курсової роботи базується на здобутках теорії і практики щодо використання інтернет-ресурсів для формування іншомовної писемної мовленнєвої компетентності. Практичне значення курсової роботи полягає у тому, що сформульовані в ній висновки можуть бути використані вчителем в практичній діяльності на на уроках англійської мови у 10 класі.
Інші роботи з даної категорії: