0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СПЕЦИФІКА ВИРАЖЕННЯ КОМУНІКАТИВНО-ПРАГМАТИЧНОЇ ІНТЕНЦІЇ В АНГЛІЙСЬКИХ ТА УКРАЇНСЬКИХ МЕДИЧНИХ ТЕКСТАХ (ID:128374)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2015
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ Розділ 1. Комунікативно-прагматичний потенціал медичної термінології 1.1. Поняття комунікативності та прагматики у сучасному мовознавстві 1.2. Комунікативно-прагматичні стратегії і тактики як складова дискурсивної діяльності 1.3. Медичний текст як об’єкт лінгвістичних досліджень 1.4. Комунікативно-прагматичні особливості медичного терміна Розділ 2. Засоби втілення комунікативно-прагматичних стратегій і тактик медичних текстів Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність курсової роботи зумовлена тим, що питання комунікативно-прагматичної інтенції медичних текстів (а саме медичних інструкцій) є недостатньо вивченою у сучасному мовознавстві. Також недостатньо уваги приділяється виділенню та аналізу комунікативно-прагматичних стратегій і тактик медичних текстів Об'єктом дослідження виступає комунікативно-прагматичний аспект текстів медичного дискурсу. Предмет дослідження становлять засоби втілення комунікативно-прагматичних стратегій і тактик медичних текстів. Метою курсової роботи є визначити та згрупувати домінантні шляхи втілення комунікативно-прагматичного потенціалу медичної термінології. Завдання роботи полягають у тому, щоб: 1) Проаналізувати та порівняти основні аспекти визначення понять комунікативності та прагматики у сучасному мовознавстві; 2) Визначити домінантні комунікативно-прагматичні стратегії і тактики як складової дискурсивної діяльності; 3) Дослідити медичний текст як об’єкт лінгвістичних досліджень тексту; 4) Згрупувати та охарактеризувати засоби втілення комунікативно-прагматичних стратегій і тактик медичних текстів Наукова новизна роботи полягає у комплексному дослідженні комунікативно-прагматичного потенціалу медичного рекламного тексту, а також визначення основних засобів його вираження. Методологія дослідження є комплексною, оскільки нами були використані такі методи як теоретичне вивчення та аналіз літературних джерел за темою дослідження; семантичний аналіз; статистичний метод; описовий метод; узагальнення та систематизація дослідженого. Робота складається зі вступу, двох розділів, загальних висновків, списку використаних літературних джерел.