0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес» – шедевр романтичної казки-новели (ID:134461)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 9
Рік виконання: 2008
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
План-конспект уроку із зарубіжної літератури «Маленький виродок великого світу», чи «Звідкіля беруться Цахеси?». Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес» – шедевр романтичної казки-новели. Протистояння митця та філістера – основний її конфлікт. Сатирико-метафоричний зміст твору (9-й клас)
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
План-конспект уроку в 9 класі (за програмою 2005 року) Тема: «Маленький виродок великого світу», чи «Звідкіля беруться Цахеси?». Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес» – шедевр романтичної казки-новели. Протистояння митця та філістера – основний її конфлікт. Сатирико-метафоричний зміст твору Жодна зовнішня привабливість не може бути повною, якщо вона не оживлена внутрішньою красою. (Віктор Гюго, французький письменник) Мета:  навчальна: допомогти учням охарактеризувати образ головного героя твору та визначити його основний конфлікт – протистояння митця Бальтазара та філістера Цахеса як втілення неприйняття романтиками буденності реального життя і звеличення «життя духу»;  розвивальна: розвивати мислення, уяву, увагу, вміння вільно висловлювати свої думки з приводу прочитаного;  виховна: виховувати високі моральні якості – гідність, почуття справедливості, увагу до внутрішнього світу людини. Тип уроку (за класифікацією М. І. Кудряшова): урок аналізу твору. Обладнання: тексти твору, ілюстрації учнів та художників – Ніки Гольц, С.Алімова, С. Чайкуна, запис музики до балету П. І. Чайковського «Лускунчик». План уроку (ланцюжок навчальних ситуацій) 1. Актуалізація опорних знань. 2. Вступне слово вчителя. Оголошення теми уроку. 3. Робота з епіграфом. 4. Робота з ілюстраціями. 5. Прослуховування запису музики до балету П. І. Чайковського «Лускунчик». Бесіда з учнями. 6. Характеристика головного героя (бесіда за прочитаним). 7. Бесіда з учнями про основний конфлікт твору. 8. Підсумкова бесіда. 9. Підсумкове слово вчителя. 10. Оцінювання учнів. 11. Домашнє завдання.