0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Навчання учнів 10-11 класів ЗОШ лексико-граматичним основам іншомовного мовлення в процесі позааудиторної самостійної роботи (ID:143915)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 53
Рік виконання: 2016
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ 3 ВСТУП 4 Розділ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПОЗААУДИТОРНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ 8 1.1 Поняття та види позааудиторної самостійної Роботи 8 1.2 Лексико-граматична основа в програмі іноземної мови для учнів 10-11 класів 15 Висновки до першого розділу 19 Розділ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗААУДИТОРНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ДЛЯ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ ЗОШ 20 2.1 Модель позааудиторної самостійної роботи учнів 10-11 класів ЗОШ в в процесі вивчення іноземної мови 20 2.2 Іншомовне розвивальне середовище як основа формування лексико-граматичної бази іншомовного мовлення 29 2.3 Технологія навчання лексико-граматичним основам іноземної мови у процесі позаудиторної самостійної роботи 36 Висновки до другого розділу 43 ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ 45 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 48 АНОТАЦІЯ 52 SUMMARY 53
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Об`єктом даного дослідження виступає процес навчання лексико-граматичним основам іноземної мови учнів . Предмет дослідження – різноманітні способи, методи та засоби навчання учнів 10-11 класів ЗОШ лексико-граматичним основам іншомовного мовлення в процесі позааудиторної самостійної роботи. Мета дослідження – простежити новітні тенденції, визначити ті способи та методи навчання, які дають змогу організувати самостійну позаадиторну роботу учнів 10-11 класу таким чином, який найбільше сприятиме засвоєнню лексико-граматичного матеріалу іншомовного мовлення. Виявити, який з видів самостійної позааудиторної роботи є найдієвішим, а також дослідити основні технології навчання, які слід брати до уваги при організації самостійних робіт. Визначити, яку роль відіграє в організації процесу самостійної позааудиторної роботи іншомовне навчальне розвиваюче середовище. Для досягнення цієї мети слід виконати наступні завдання: 1. Ознайомитись з теоретичними працями вітчизняних та зарубіжних вчених на тему навчання іншомовного мовлення, в тому числі у старших класах; 2. Ознайомитись із видами самостійних позааудиторних робіт в теорії та на практиці; 3. Створити загальну методичну модель позааудиторної самостійної роботи учнів 10-11 класів; 4. Дослідити роль розвиваючого іншомовного середовища у навчанні лексико-граматичним основам іншомовного мовлення; 5. Отримавши результати дослідження, застосувати їх при написанні пробних завдань. Проблема співвідношення аудиторних і позааудиторних видів діяльності старшокласників, необхідність пошуку ефективних організаційних форм позааудиторної самостійної роботи в умовах застосування сучасних технологій та розробки системи її контролю визначають актуальність дослідження. Відповідно до мети, об'єкту і предмету дослідження висунута гіпотеза: навчання лексико-граматичному аспекту іноземної мови учнів 10-11 класів в сучасних освітніх умовах буде ефективним, якщо: - етап формування основ мовних (лексичних і граматичних) навичок старшокласників перенесений в режим позааудиторної самостійної роботи з метою формування самостійності учнів; - розроблена і інтегрована в навчальний процес методика навчання лексико-граматичним основам іноземної мови учнів старших класів; - розроблене методичне забезпечення позааудиторної самостійної роботи майбутніх випускників ЗОШ у вигляді комплексу вправ; - здійснюється автоматизований контроль за процесом формування лексико-граматичних основ іноземної мови.