0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Структурно-семантична організація українських рекламних текстів (ID:266064)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 81
Рік виконання: 2018
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …...………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ТИПОЛОГІЧНІ ТА СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ ………………………………………………………………………….6 1.1.Реклама та історія її розвитку ………………………………………6 1.2. Структура рекламного повідомлення ……………………………23 ВИСНОВКИ ДО І РОЗДІЛУ …………………………………………………...38 РОЗДІЛ 2.ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МОВНИХ ЗАСОБІВ У РЕКЛАМНОМУ ТЕКСТІ ………………………………………………………39 2.1. Фонетична організація рекламних текстів ………………………..39 2.2. Лексичні особливості реклами …………………………………….44 2.3.Синтаксично-стилістичні особливості рекламних текстів ………56 ВИСНОВКИ ДО ІІ РОЗДІЛУ ………………………………………………..…74 ВИСНОВКИ ……………………………………………………………………..75 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ …………………………………..77
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову