0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика образів у романі Е.М.Ремарка "Тріумфальна арка" (ID:282035)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 39
Рік виконання: 2014
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ 1. ІСТОРИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ РОМАНУ «ТРІУМФАЛЬНА АРКА»……………………………………………………….5 1.1. Аналіз життя і творчого доробку Е.М.Ремарка…………………………5 1.2. Жанрові особливості епохи………………………………………………..13 1.3. Фактори, що повпливали на створення роману «Тріумфальна арка»..20 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПЦІЯ І СТИЛІСТИКА РОМАНУ «ТРІУМФАЛЬНА АРКА»…………………………………………………………………………..23 2.1. Особливості основної ідеї роману – проблеми людяності…………….23 2.2. Концептуальне значення простору і часу: співвідношення простору і сюжету у романі………………………………………………………………..25 РОЗДІЛ 3. ГЕРМЕНЕВТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОБРАЗІВ У РОМАНІ «ТРІУМФАЛЬНА АРКА»…………………………………………………….28 3.1. Образ емігранта як ключовий концепт роману…………………………28 3.2. Образ любові і його стилістично-лінгвістичне оформлення у романі..32 3.3. Символістика «Тріумфальної арки», її втілення у героях…………….35 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………37 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………………38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
3.1. Образ емігранта як ключовий концепт роману "То хіба йому зрозуміти цю бездиханність, це напруга, коли ніж ось-ось зробить перший розріз, коли услід за легким натиском тягнеться вузька червона смужка, коли тіло в голках і затисках розкривається, подібно до завіси, і оголюється те, що ніколи не бачило світла, коли, подібно до мисливця в джунглях, ти йдеш по сліду і раптом — в зруйнованих тканинах, пухлинах, вузлах і розривах лицем до лиця стикаєшся з могутнім хижаком — смертю і вступаєш в боротьбу, озброєний лише голкою, тонким лезом і безкінечно впевненою рукою» [7]. Ці слова доктор Равік, герой романа Еріха Марії Ремарка "Тріумфальна арка", емігрант з передвоєнної фашистської Німеччини, що нелегально практикує в Парижі, в думках адресує своєму наймачеві мосьє Веберу. Звичайно ж, знаменитий твір прославленого Ремарка — не якась медична панорама. Як і все, створене письменником, що належить до славних літературних імен XX століття, воно побудоване на любові до людини і співчутті йому. Проте саме Равік в своєму високому професіоналізмі як би символізує цю любов, і в даному сенсі "Тріумфальну арку" хочеться назвати деонтологічною класикою. По суті, перед нами вигадане, вже третє або четверте ім'я хірурга-віртуоза, ще недавно керівника крупної клініки в Германії. Арешт, дні і ночі мук в підвалах гестапо, потім концтабір, знову допити, і, нарешті, госпіталь, що охороняється поліцейськими чинами ліжко. Равіку удається бігти — так, врешті-решт, він опиняється в Парижі. Більшість спроможних пацієнтів не знають, що їх оперує саме Равік [7]. Вони вважають, що операції виробляє Дюран, відома фігура в хірургії. Насправді Дюран, загалом, непоганий діагност, проте посередній хірург, і Равік для нього знахідка. Отримуючи за операції багато, він платить Равіку мало.. Зрозуміло, не завжди потрібні саме такий підміни, бо не всі пацієнти багаті, а хірургічна клініка — часто поле невідкладності, з тих, що поступили в таких випадках беруть менше, але і тоді оперує нібито Вебер, а насправді Равік. Роман, в його медичному сюжеті, починається з сцени, коли Равіку не удається врятувати дівчину з важкими ускладненнями після невдалого кримінального аборту, що попала в його милосердні руки надто пізно. А незабаром в клініку поступає аналогічна по хірургічній картині пацієнтка, і лише своїм мистецтвом Равік все-таки зупиняє смерть. Але його, альтруїста за природою, охоплює думка розшукати підпільну акушерку і змусити її хоч би компенсувати пацієнтці втрату здоров'я із-за її невмілого втручання. Адже збиток дівчатам нанесла сила неуцтва. І починається своєрідна детективна новела: Равік знаходить квартиру мадам Буше, проте нічого не може добитися — вона розпізнає в нім іноземця, а значить, його особисто не опасається. Буше, при всій подвійності її ремесла, викликає навіть деяку симпатію: вона містить щось на зразок укритої від очей суспільства, і багато дівчат просто благають її виробити аборт. Заробляє вона пристойно, проте і хабарі поліції дає великі. Буше, з'ясувавши майстерність Равіка, навіть намагається завербувати [7].