0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Лексика на позначення навчального процесу у фразеологізмах сучасної української мови (ID:599037)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Філологія
Сторінок: 30
Рік виконання: 2019
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………..…………………...3 РОЗДІЛ І. Фразеологічна система сучасної української літературної мови…………………………………………………………………………....….….6 1.1. Фразеологізми сучасної української літературної мови в лінгвістичних студіях………………………………………………………………………………...6 1.2. Особливості класифікації фразеологізмів…………………….……………...10 РОЗДІЛ ІІ. Лексико тематична класифікація фразеологізмів на позначення навчального процесу………………………..………………………………...….14 2.1. Лексико-тематична група «Характеристика людини у навчальному процесі: успішне / неуспішне навчання».………………………………………...15 2.2. Лексико-тематична група «Загальне поняття про навчання»…………...….16 2.3. Лексико-тематична група «Навчальні засоби»…………………..………......17 2.4. Лексико-тематична група «Ментальна характеристика людини»…....…….18 2.5. Лексико-тематична група «Міжособистісне спілкування»…………..……..23 ВИСНОВКИ ………………………….…………………………………...….……25 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ………………………………….27 Додаток 1. Словник власних назв………………………………………...……….29
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
До лексико-тематичної групи «Характеристика людини у навчальному процесі: успішне / неуспішне навчання» належать чотири фразеологічні одиниці. Ніколи не рано й не пізно допомогти дитині розвинути комплекс навичок, необхідних для досягнення успіху у шкільному навчанні. Успіх залежить не тільки від кількості гарних оцінок та виконаних домашніх завдань, а й у вмінні організувати своє навчання. Звідси можна зрозуміти, що ці фразеологізми позначають успішність навчання та його результати: - Осідлати Пегаса — навчитися писати поетичні твори, стати поетом. Думається мені: коли такий наш ≤поетів≥ фатум неминучий, то даремне й тікати від нього, а хто не хоче коритись, нехай осідлає Пегаса (Леся Українка 4. том 2 ст., 620). - Розвиднятися в темній голові (в очах) — хто-небудь став правильно, краще розуміти, усвідомлювати що-небудь - Укласти в голову — пояснити, допомогти зрозуміти комусь що-небудь; усвідомити що-небудь Якове Яковичу, укладіть собі в голову: вам буде подано і піднесено. В цих ділах розпорядиться моя господиня Маклена Лексіївна (О. Ковінька 4. том 2 ст., 718). - Ходити з темними очима — бути неосвіченим, неписьменним, неграмотним 2.2. Лексико-тематична група «Загальне поняття про навчання» До лексико-тематичної групи « загальне поняття про навчання» належить три фразеологічні одиниці. Навча́ння — це організована, двостороння діяльність, спрямована на максимальне засвоєння та усвідомлення навчального матеріалу і подальшого застосування отриманих знань, умінь та навичок на практиці. Цілеспрямований процес передачі і засвоєння знань, умінь, навичок і способів пізнавальної діяльності людини. У процесі навчання важливо забезпечити не тільки сприйняття і осмислення навчального матеріалу, але і його закріплення в пам'яті. Сутність проблемно-діяльнісної теорії навчання полягає в тому, що в процесі навчальних занять створюються спеціальні умови, в яких учень, спираючись на набуті знання, самостійно виявляє і осмислює навчальну проблему, подумки і практично діє в цілях пошуку і обґрунтування найбільш оптимальних варіантів її вирішення. - Брати, взяти на олівець – занотовувати що-небудь, робити замітку, запис про кого-, що-небудь. Можливо, це – військовий янкі йде з мюзик-холу навпростець, а може. Й агент із охранки бере мене на олівець.( Іванович, На городі бузина…, 1963, с.74) - Уму- розуму вчити – б’ючи кого - небудь, навчати, як треба робити щось, жити. Хівря з серця почала Натальцю бити - уму- розуму вчити, щоб мовчала… не в своє діло не лізла.( Григоренко, Вибр. тв., 1959, с. 113) - Альма-матер – використовується на означення місця, де хтось виховувався, здобував освіту, набував професію (майбутній спосіб заробляти на життя) Через маленьке, заґратоване віконце тюрми автор зумів побачити всю дивну і не збагнену до кінця людським розумом світобудову, а в ній нашу аlма маter — Землю. (Г . Костюк, Іван Багряний) [4. Білоноженко ст.14]