Стилістичні особливості сучасних китайських пісень (ID:619640)
Зміст
ВСТУП…………………………………………………………………….…...3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЖАНРІВ СУЧАСНИХ КИТАЙСЬКИХ ПІСЕНЬ………………………………………………………....5
1.1. Сучасні жанри китайської музики ……………….……….….……5
1.2. Шидайцюй – «сучасна пісня»………………………………………7
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТИЛІСТИЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ СУЧАСНИХ КИТАЙСЬКИХ ПІСЕНЬ …..…………………………………………….……..10
2.1. Поняття стилістики китайської пісні. Порівняння та їх види.…...10
2.2. Характеристика тропів в китайській сучасній пісні.……………...15
2.3. Персонажі та їх місце в китайських піснях………………………..17
ВИСНОВКИ……………………………………………………………...…...20
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………….…………………...…22
ДОДАТКИ…………………………………………………………………….24
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність роботи. Експансія китайської пісні в культурний простір України ще тільки починається, втім її поширення країнами світу позначено все більшим впливом процесів інтеграції та взаємопроникнення різних ментальностей в єдину мультикультурну систему. Навчання студентів та аспірантів з Китаю в Україні з мистецьких напрямів ставить перед музичною наукою стратегічне завдання – виявити механізми розуміння іншонаціональної культури не тільки через соціокультурні та філософсько-світоглядні системи, а в першу чергу, через ментальні закони організації пісні як способу духовного спілкування людей. Відтворення діалектики загального і специфічного в мистецтві вокального інтонування є практичною потребою спеціальних кафедр сольного співу та теорії музики і виконавського мистецтва (інтерпретології).
Як відомо, сутність мистецтва звукообразного мислення визначає інтонація, наділена складною природою, яку характеризує єдність системних рівнів організації музичного смислу (жанрово-мелодичної, ладо-гармонічної, метро-ритмічної, фактурно-тембрової мови).
На першому місці по відтворенню інтонації як художнього цілого постає мелос (гр. μέλος), або мелодія. Етимон слова апелює до співу; отже мелос та пісня пов’язані генетично й можуть розглядатися як синонімічні поняття (принаймні, в межах вокальної творчості).
У репертуарі китайських вокалістів представлена багата палітра пісенних зразків. Однак у музикознавстві існують «білі пляма» відносно специфічних особливостей мелодики та ритміки китайських пісень, з одного боку; а з іншого – слух розрізняє певні риси, які начебто споріднюють їх із фольклорною і професійною музикою інших національних культур. Міцна опора на традицію пісенного фольклору, з одного боку, а з іншого – європейська тонально-гармонічна система – суверенно увійшли в практику китайських композиторів на ґрунті творення сучасної національної музичної мови.
Об’єкт роботи: сучасні китайські пісні.
Предмет роботи: стилістичні особливості сучасних китайських пісень.
Мета роботи: розкрити уявлення щодо сучасних китайських пісень та їх стилістичних особливостей.
Завдання роботи:
– надати аналіз існуючих стилістичних особливостей сучасних китайських пісень;
– розкрити стилістичну своєрідність китайської пісні як носія інтонаційного образу світу;
– проаналізувати ладо-гармонічний зміст китайських сучасних пісень та їх ритмічні особливості;
– висвітлення специфіки розвитку китайської сучасної пісні на початку ХХІ століття;
– виявити особливості музичної китайської мови.
Аналіз останніх досліджень та публікацій показав, що проблематика, пов’язана зі специфікою сучасної китайської пісні, отримала певне висвітлення переважно в роботах китайських дослідників: Бі Юй Хун [16], Ван Юн Хуей [17], Лі Ган [12], Лінь Лінь [15], Ю Цзін Бо [14].
Інші роботи з даної категорії: