Зразок роботи
ВСТУП
Цілі та завдання української школи досягаються шляхом підвищення інтересу учнів до навчання, допитливості, мобільності та розвитку пізнавальних інтелектуальних навичок, способу сприйняття інформації, втілення її в дії, що потребує самостійного розвитку навчання та самої освіти. Для цього необхідно розвивати такі якості: самостійне мислення, допитливість, спостережливість, уміння ставити та розв’язувати логічні задачі, розв’язувати задачі проблемного характеру, вміти брати участь у самостійних експериментах, вміти порівнювати та робити з них висновки.
Чільне місце він займає під час творчої роботи над створенням процесу самовиховання та розвитку особистості учня, самостійного зв’язку навчання з життєвим і пізнавальним досвідом, індивідуалістичного підходу у вихованні та дано в користування наукову літературу Розвиток сили волі. Керуючи самоосвітою дітей шкільного віку, слід враховувати регулярність процесу, індивідуальні та вікові особливості дитини. Загалом студенти мають допитливість і сприйняття широких знань. Організовуючи самостійну домашню роботу для учнів початкових класів, вчителі повинні спрогнозувати результати і дати можливість учням продемонструвати свою домашню роботу вчителям і батькам. Результатом самостійної роботи може бути доповідь у формі повідомлення чи есе, участь у шкільному ярмарку чи розумовій грі.
Самостійну роботу школярів ми будемо розглядати як керовану систематичну діяльність, самим учнем, яка спрямовується на вдосконалення своїх навичок в освіті. Вона спостерігається тоді, коли учень не обмежує себе лише змістом уроки або завданням, а працює самостійно.
Під пізнавальною діяльністю ми розуміємо наявність інтелектуальних здібностей учнів, під якими розуміють здатність учнів шляхом узагальнення й абстрагування самостійно бачити головні й другорядні ознаки реальних явищ, предметів і процесів, розкривати нові поняття та їх сутність. Дитина поступово готується до цього, і зосередження на індивідуальному навчанні є першочерговим. Питання самостійної роботи студентів під час навчання є одним із найактуальніших.
Особливої уваги потребує її вирішення в практиці самої школи, оскільки повсякденна діяльність учителя може виявлятися в недоліках організації самостійної роботи учнів. Багато вчених визначили деякі з цих причин: Уміння і навички самостійної роботи є найскладнішими видами діяльності педагога, яка вимагає підготовки викладача та учнів;
Відсутність системи у діяльності вчителя, яка стосується розвитку учнів, їх умінь і знань при самостійній роботі;
У навчально – виховному процесі роботи спостерігається невірне співвідношення творчих та репродуктивних самостійних робіт;
Розвиток розумової активності у навчальному процесі, їх самостійність у прийомі рішень під час самостійної роботи;
Таким чином, проведення самостійної роботи на уроках української мови у школі є дуже нагальним питанням.
Актуальність роботи полягає у використанні самостійної роботи в учбовому закладі середньої освіти, та розгляду актуальних проблем та їх вирішення у освітньому процесі.
Об’єкт дослідження – процес навчання на уроці української мови.
Предмет дослідження – самостійна робота на уроках українськох мови у школі.
Мета дослідження – теоретичне обґрунтування самостійної роботи, її сутності та значення, аналіз методів та прийомів використання самостійної роботи на уроках у школі.
Згідно з метою було визначено такі завдання:
1) Визначити теоретичні та методичні основи самостійної роботи;
2) Визначити рівні самостійної роботи у школі;
3) Виділити основні форми роботи;
4) Розглянути самостійну роботу як функцію, яка контролює діяльність учнів;
5) Визначити способи дослідження застосування методичного проекту за програмою «Intel» у самостійній роботі учнів.
Методи дослідження. У курсовій роботі були використані такі методи дослідження: аналіз теоретичних наукових джерел, порівняння, конкретизація наукових спостережень, навчальне проектування.
Структура дослідження. Курсова робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаної літератури, додатків.